تیونینگ منصوری برای مازراتی گیبلی

منصوری که به خاطر کیت‌های تیونینگ سطح بالا و افراطی خود شناخته شده، به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته تا در برنامه سفارشی‌سازی خود برای مازراتی گیبلی، خونسردی خود را به میزان قابل‌توجهی حفظ کند. معمولاً محصولات منصوری برای مشتریان بسیار خاص آماده می‌شوند، ولی آخرین پکیج این تیونر برای گیبلی با تغییرات ملایم و دل‌چسب در استایل، می‌بایست بازار گسترده‌تری برای خود درنظر بگیرد.

Mansory Maserati Ghibli 01 526x351 - تیونینگ منصوری برای مازراتی گیبلی

مازراتی گیبلی حالا از چرخ‌های بزرگ منصوری طرح «ترایدنت» به ابعاد ۲۲ اینچ استفاده می‌کند که با تایرهای ۲۵۵/۳۰ R22 در جلو و ۲۹۵/۲۵ R22 در عقب همراه هستند. این در حالی است که از کالیپرهای قرمز رنگ نیز در سیستم ترمز بهره گرفته شده است. در داخل کابین، که البته هنوز تصاویری از آن منتشر نشده، یک غربیلک فرمان اسپورت، پدال‌های آلومینیومی، طراحی گسترده چرمی، روشنایی پنل درها و گزینه‌تریم چوبی یا کربنی درنظر گرفته شده است.

Mansory Maserati Ghibli 526x359 - تیونینگ منصوری برای مازراتی گیبلی

اطلاعاتی در مورد آمار عملکرد این خودرو منتشر نشده، ولی همین ارتقای پیشرانه می‌تواند شتاب بیشتری را نسبت به نسخه استاندارد گیبلی S ایجاد کند؛ گیلی S برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۵ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعتش نیز ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت است. همین موضوع احتمالاً در مورد گیبلی دیزل نیز صادق خواهد بود؛ خودرویی که در نمونه تولیدی خودش، شتابی برابر ۶/۳ ثانیه تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دارد و به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.