تصاویر و مشخصات کانسپت بدون سقف اپتیما

کانسپت A1A با درنظر گرفتن منطقه حارّه‌ای فلوریدا در امریکا ساخته شده است. A1A دقیقاً نام یک بزرگراه ۳۰۰ مایلی (۴۸۲ کیلومتری) در «ایالت آفتاب» است. کانسپت A1A در مقایسه با مدل جدید اپتیما ۲۰۱۶، واقعاً یک هوای تازه محسوب می‌شود و خودروی مناسب برای مناطق ساحلی است.

kia sema a1a optima 3 765x510 - تصاویر و مشخصات کانسپت بدون سقف اپتیما

kia sema a1a optima 4 526x351 - تصاویر و مشخصات کانسپت بدون سقف اپتیما

مسئول حذف سقف اپتیما و موارد دیگر، هنرمندانی از «لاکس موتور ورکز» بوده‌اند. آنها حتی تا استفاده از لوله‌های فولادی تقویتی برای صلبیت بیشتر بدنه پیش رفته‌اند. در عین حال، درهای عقب A1A بر روی لولای عقب خود باز می‌شوند که نشانه‌ای واضح از تمایل کیا برای ایجاد حال و هوای لوکس در این کانسپت است. در عین حال، شاید بهتر بود که کیا فکری به حال دستگیره‌های داخلی درها نیز می‌کرد.

kia sema a1a optima 5 765x510 - تصاویر و مشخصات کانسپت بدون سقف اپتیما

kia sema a1a optima 6 526x351 - تصاویر و مشخصات کانسپت بدون سقف اپتیما

بدنه این خودرو دارای رنگ‌آمیزی فیروزه‌ای (Vibrant Turquoise) است و یک مجموعه چرخ‌های ۲۰ اینچی HRE S104 برای آن به کار رفته‌اند. در داخل کابین نیز صندلی‌های راحت در عقب و همین‌طور، صندلی‌های دو لایه در جلو به چشم می‌خورند که توسط یک تکیه‌گاه دست عریض و یک کنسول وسط منحصر به فرد از هم جدا می‌شوند.

از نظر عملکرد نیز، A1A دارای یک موتور توربوی ۲ لیتری با قدرت ۲۴۵ اسب‌بخار است که با یک سیستم اگزوز سفارشی همراه می‌شود. از دیگر نکات قابل‌ذکر در مورد این کانسپت، ارتفاع کمتر رانندگی است که به لطف سیستم تعلیق اسپورت کویل‌اور Ksport ایجاد شده است.

kia sema a1a optima 1 765x510 - تصاویر و مشخصات کانسپت بدون سقف اپتیما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.