توقف تولید خودروی لیفان X60

توقف تولید خودروی لیفان X60 

مهر ماه امسال تولید سه مدل سواری در کشور متوقف شد. براساس گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهر ماه امسال تولید خودروی لیفان ۶۲۰ با موتور ۱۸۰۰ سی‌سی با افت صد درصدی از ۳۳۴ دستگاه در مهر ۱۳۹۳ به صفر کاهش یافت.

IMG16185107 - توقف تولید خودروی لیفان X60
توقف تولید خودروی لیفان X60

در این مدت تولید لیفان X60 نیز با کاهش صد درصدی از ۲۶۹۴ دستگاه در مهر ۱۳۹۳ به صفر رسید. مهر ماه امسال تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی نیز باکاهش صد درصدی از ۲۹۵۰ دستگاه در مهر ۱۳۹۳ به صفر رسید.

لیفان X60 به عنوان نخستین شاسی بلند (SUV) کمپانی لیفان، در نمایشگاه اتومبیل شانگهای ۲۰۱۱ با قیمت ۷۹,۹۹۸ یوان چین (حدود ۱۳,۰۰۰ دلار آمریکا) معرفی شد. این خودرو که کپی چینی تویوتا RAV4 می‌باشد. موتور چهار سیلندر خطی ۱.۸ لیتری که طراحی آن را کمپانی ریکاردو انگلستان انجام داده است، این شاسی بلند چینی را با قدرت ۱۳۱ اسب بخار و گشتاوری در حدود ۱۶۸ نیوتن متر به پیش می‌راند. گیربکس ۵ سرعته دستی نیز، عملکرد خوبی دارد؛ شایان ذکر است، حداکثر سرعت X60 در حدود ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

6 نظرات
  1. باتری کار می گوید

    بنده هم از این ماشین راضی هستم

  2. لیسل می گوید

    من لیفان مدل ۹۳ دارم و خیلی هم راضیم.

  3. امداد باطری می گوید

    به نسبت پولی که پرداخت میشه ارزش خرید داره. هر چند الان قیمت خودرو خیلی گرون شده

  4. اصغر می گوید

    ممکنه دوباره تولیدش از سر گرفته بشه؟ من پسر خالم اتوماتیکشو داره بسیار عالیه نسبت به قیمتش

  5. hozan می گوید

    از ماشینهای مونتاژ ایرانی مثل ۴۰۵ و پرشیا و سمند خیلی بهتره …. جادار و کلی اپشن داره … اسپرتش کنی قیافش حرف نداره

  6. بنده از خرید خودرو لیفان x۶۰ دنده دستی بسیار راضی بوده که با توجه به داشتن هیودا در قبل .کیفیت آن بهترین است.فقط تنها ایراد آن کمبود لوازم بوده که تا حال مشکل تعمیری نداشتم فقط این موضوع راشنیده ام.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.