خودروی مزدا 3 جدید با پلاک ایران

خودروی مزدا ۳ جدید با پلاک ایران

مزدا ۳ شناخته شده ترین و پر فروش ترین ساخته های مزدا در جهان است . به همین انگیزه نسل نو این ماشین نه تنها میبایست ادامه دهنده راه نسل پیشین که باید اتومبیلی با کیفیتی برتر از نسل پیشین نیز باشد. با این حال پرسشی که برای بسیاری از دوستداران این اتومبیل به ویژه پس از دیدن نمای جانبی مدل هاچ بک نسل نو مزدا ۳ پیش می آید ، ماشینی که شاید بتواند چون نسل پیشین مزدا ۳ بسیاری از رقبا را بر سر جای خود نشاند.

files cars 300436238b79778db8b367b6ffc39874d3af9a9 300x225 - خودروی مزدا 3 جدید با پلاک ایران
خودروی مزدا ۳ جدید با پلاک ایران

از ویژگی راه های جدید بازاریابی مزدا در اروپا این است که نمایندگیهای این خودرو ساز چند روز پیش از معرفی رسمی این ماشین شبی را با نام ( شب مزدا ۳ ) برای آشنایان و دوستداران مزدا ترتیب داده بودند . بدین ترتیب چندی پیش مزدا ۳ طی مراسمی در نمایندگی های مزدا به دوستداران ویژه معرفی شد.

مزدا ۳ جدید دارای پلاک منطقه آزاد است و با چهره جدید وارد ایران شده است.  مزدا ۳ هم اکنون از سوی شرکت بهمن موتور در بازار عرضه می شود که این خودرو با چهره قدیم در حال عرضه است.

1 110 - خودروی مزدا 3 جدید با پلاک ایران
خودروی مزدا ۳ جدید با پلاک ایران
329 - خودروی مزدا 3 جدید با پلاک ایران
خودروی مزدا ۳ جدید با پلاک ایران

مالک این خودرو در یک سایت خرید و فروش خودرو برای فروش آن با پلاک منطقه آزاد قیمت ۵۶ میلیون تومان را با کار کرده ۱۰ هزار کیلومتر پیشنهاد داده است.

2 نظرات
  1. احمد می گوید

    ایا مزدا ۳ سال ۲۰۱۶ صندق دار برای فروش دارید و قیمت چنده؟

  2. مسعود می گوید

    منم یه مزدا ۳ مدل ۲۰۱۵ منطقه ازاد اروند دارم ولی قیمتش خیلی بیشتر از مزدای نیمه فوله که شما گزارش کردین، من ۸۷ تومن خریدم و الان بعد از ۶ هزار کارکرد حاظر نیستم زیر ۸۰ بفروشمش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.