نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3

نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3

آئودی RS3 به خودی خود خودروی اسپرت و نیرومندی است که چیزی از قابلیت‌های دینامیکی و حرکتی برای راننده خود کم نمی‌گذارد اما اگر از معدود افرادی باشید که به این هم نمی‌توانید بسنده کنید، می‌توانید این خودرو را به یکی از کارگاه‌های ABT برده و مجدداً تیونینگ نمایید. ABT تصمیم گرفته تا این بار نسخه اسپرت‌بک RS3 را مورد تفقد خویش قرار دهد.

180 - نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3
نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3
250 - نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3
نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3
108 - نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3
نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3

کیت اصلی ABT با افزایش قدرت خروجی در موتور ۲.۵ لیتری ۵ سیلندر توربو، نیروی آن را از ۳۶۷ اسب بخار به ۴۳۰ اسب بخار و گشتاور آن را نیز از ۴۶۵ نیوتن متر به ۵۳۰ نیوتن متر افزایش می‌دهد. البته این پایان کار نیست و می‌توان بار دیگر قدرت را با پکیج دیگری تا ۴۵۰ اسب بخار و ۵۵۰ نیوتن متر افزایش داد. این افزایش قدرت با مجموعه‌ای از تغییرات شامل تغییر واحد کنترل موتور و سیستم اگزوز اسپرت با چهار خروجی ۱۰۲ میلی متری حاصل می‌شود.

با اینکه از قابلیت‌های حرکتی این خودروی واگن اسپرت عددی منتشر نشده اما می‌توان پیش‌بینی کرد که شتاب صفر تا صد آن کمتر از ۴ ثانیه باشد. این موضوع با توجه به شتاب ۴.۱ ثانیه‌ی مدل‌های قبلی قابل حدس است. علاوه بر این بیشینه سرعت آن نیز می‌تواند به جای ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت می‌تواند به ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

710 - نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3
نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3
620 - نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3
نسخه تیونینگ شده خودروی آئودی RS3

در بخش بدنه ABT این خودروی آئودی را با قسمت‌های مشکی مات در بخش‌های هواکش‌ها و آینه‌ها و رینگ‌ها، خشن و متمایز نموده است. چرخ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی با تایرهای ۲۳۵/۳۵ کانتیننتال پوشیده شده‌اند. سیستم تعلیق هم با کاهش ارتفاعی ۳۰ میلی متری در جلو و ۲۵ میلی متری در عقب همراه شده است.

در داخل کابین هم می‌توان روکش‌های چرم و آلکانترا با کوک نقره‌ای رنگ و مقدار زیادی از تزئینات فیبر کربنی را مشاهده نمود. از همه مهم‌تر، صندلی‌های اسپرت جدید سطلی شکل ABT می‌باشند که سرنشینان را به خوبی دربر می‌گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.