شرایط فروش ویژه آرین موتور ویژه آذر 1394 با اوتلندر 2016

 

در راستای توسعه فعالیتهای اقتصادی گروه تجاری میتسوبیشی موتورز ( Mitsubishi Motors Corporation ) و پس از مذاکرات بعمل آمده در سال ۱۳۸۹ با این شرکت به منظور واردات خودروهای سواری، شرکت آرین موتور پویا ( سهامی خاص ) با بهره گیری ازمنابع مالی لازم، نیروهای متخصص و استفاده از رویکردهای نوین مدیریتی نسبت به اخذ نمایندگی رسمی شرکت میتسوبیشی موتورز در سال ۱۳۹۰ اقدام نمود و به تبع آن زیر ساختهای لازم در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش به منظور استفاده مشتری ایرانی از تکنولوژی، امنیت و رفاه خودروهای این برند تجاری معتبر ژاپنی با سابقه درخشان در ایران در مرحله اول ایجاد گردید و بومی سازی این تکنولوژی جز چشم انداز فعالیتهای شرکت در آینده قرارگرفت . در سال ۱۳۹۱ و پس از توسعه فعالیتهای شرکت با اخذ مجوزهای لازم، خودروی (ASX (4WD بعنوان خودرویی دوستدار محیط زیست، کم مصرف و بعنوان اولین مدل از خودروهای تحت پوشش شرکت در بازار ایران عرضه گردید. در حال حاضر این شرکت بر اساس رویکرد مشتری مداری و با استفاده از تجارب سهامداران، شرکای تجاری، نمایندگی ها و پرسنل متعهد و متخصص خود تلاش می نماید، گامی استوار و پیوسته را تا تبدیل شدن به الگویی داخلی و فرامرزی در صنعت خودرو بردارد .

شرایط فروش  اوتلندر آرین موتور با شرایط ذیل به فروش می رسد:

شرایط فروش اوتلندر 2016 آرین موترو 1 - شرایط فروش ویژه  آرین موتور  ویژه آذر 1394 با اوتلندر 2016 شرایط فروش اوتلندر 2016 آرین موترو 2 - شرایط فروش ویژه  آرین موتور  ویژه آذر 1394 با اوتلندر 2016

مدارک لازم جهت فروش نقدی :

اصل و کپی صفحه اول شناسنامه در قطع A4
اصل وکپی پشت و روی کارت ملی در قطع A4
اصل و کپی فیش بانکی واریزی به مبلغ پیش پرداخت در قطع A4 (نام واریزکننده همان نام خریدار باشد).
همراه داشتن دسته چک جهت خرید اقساطی


نکات :

۱- بیمه شخص ثالث سال اول بعهده شرکت می باشد.
۲- هزینه شماره گذاری (فیش ۱۰ درصد) از مبلغ قابل پرداخت کسر گردیده است و خریدار شخصاً متعهد به پرداخت این مبلغ در محل شماره گذاری می باشد (جهت مشتریان شهرستان، غیر از استان تهران و البرز، مبلغ مربوط به عوارض و مالیات شماره گذاری از مبلغ قابل پرداخت کسر شده و می بایست توسط مشتری در مرکز شماره گذاری هر استان پرداخت گردد)
۳- تمامی خودروها دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی می باشند.
۴- در شرایط فروش اقساطی بدون کارمزد مبلغ بیمه بدنه بصورت جداگانه محاسبه و از مشتری اخذ می گردد.
۵- در شرایط فروش اقساطی بدون کارمزد سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت آرین موتور می باشد.
۶- حق الزحمه عاملیت مجاز توسط شرکت تامین و پرداخت می گردد. بنابراین پرداخت هرگونه وجهی تحت هرعنوان توسط متقاضی به عاملیت برخلاف مقررات شرکت بوده و غیرمجاز می باشد.
۷- متقاضیان خرید خودرو مکلف می باشند کلیه وجوهات مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط به نام و به حساب بانکی شرکت آرین موتور تادیه و واریز نمایند، در صورت عدم رعایت مورد فوق شرکت آرین موتور هیچ گونه مسئولیت و تعهدی در قبال متقاضی نخواهد داشت. (شماره حساب بانک ملت: ۵۰۰۶۸۴۶۲۴۸ شعبه کندوان انقلاب، شماره حساب بانک ملی: ۰۱۰۹۶۲۶۵۷۵۰۰۸ شعبه آزادی)
۸- خسارت تاخیر احتمالی در شرایط فروش فوری (تحویل ۱۰روزه) به مبلغ ۴۹ ریال و در شرایط فروش تحویل ۳۰ روزه ۶۵ ریال در ازای هر یکصد هزار ریال سپرده پیش پرداخت متقاضی نزد شرکت بصورت روزشمار محاسبه و به ایشان پرداخت می گردد.
خسارت تاخیر احتمالی برای کلیه شرایط فروش به شرح مندرج در فرم درخواست خرید خودرو محاسبه و به مشتریان پرداخت خواهد گردید.
۹- در شرایط فروش علی الحساب (تحویل ۱۲۰روزه) خسارت تاخیر احتمالی به مبلغ ۷۷ ریال، خسارت انصراف ۵۰ ریال و سود مشارکت ۷۱ در ازای هر یکصد هزار ریال سپرده پیش پرداخت متقاضی نزد شرکت بصورت روزشمار محاسبه و به ایشان پرداخت می گردد.
۱۰- شرکت طرف قرارداد آریـن موتور جهت اعطای تسهیلات لیزینگ، شرکت لیزینگ صنعت و معـدن می باشد.
۱۱- در شرایط فروش لیزینگی سنـد خودرو به نام شرکت لیزینگ صنعت و معـدن بوده و تا پایان دوره اقساط در اجاره مشتری می باشد.
۱۲- در شرایط فروش لیزینگی تامین شرایط اعطای تسهیلات به عهده خریدار می باشد که پس از احراز و تائید آن توسط شرکت لیزینگ قابل قبول خواهد بود.
۱۳- مبلغ مالیات بر ارزش افزوده سود تسهیلات لیزینگ بعهده مشتری بوده و در زمان عقد قرارداد با لیزینگ، جداگانه اخذ خواهد شد.
۱۴- در شرایط فروش لیزینگی مبلغ بیمه بدنه (کل دوره) و بیمه شخص ثالث (از سال دوم به بعد) دوره اقساط بعهده مشتری بوده و در زمان عقد قرارداد با شرکت لیزینگ به مبلغ اقساط اضافه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.