استقبال خوب مردم از غرفه سایپا در نمایشگاه بندرعباس

در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا، خودروهای ساینا- آریو- سایپا۱۵۱- سراتو – تیبا ۲- ریچ –خانواده برلیانس( H230H320H330) و ون H.S را در معرض دید علاقمندان صنعت خودرو قرار داده است.

در حاشیه این نمایشگاه رضا تقوی مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی به تولید متنوع محصولات در گروه خودرو سازی سایپا اشاره کرد و گفت: در چند سال گذشته مدیران ارشد گروه سایپا با اجرای سیاست تنوع محصول، متناسب با  سلیقه و علاقه مشتریان، همواره سعی کرده اند تا در راستای تکریم مشتری گام های مهمی را بردارند.

تقوی خاطر نشان کرد: گروه سایپا تولید سالیانه ۲ الی ۳ محصول جدید را در سبد محصولات خود برنامه ریزی کرده است تا طیف وسیعی از مشتریان با هر توان مالی و ذائقه و سلیقه ای بتوانند از محصولات گروه سایپا  استفاده کنند.

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بحث خدمات پس از فروش نیز یکی از فاکتور های مهم ارائه محصول است، زیرا خریداران به واسطه اطمینان و ضمانت خدمات پس از فروش ، خودرو خود را انتخاب می کنند.

وی افزود: براین اساس مدیران ارشد گروه سایپا موضوع خدمات پس از فروش را به صورت جدی دنبال و در دستورکار گروه قرار داده اند و با بروزرسانی و تکوین تمامی شرایط ارائه خدمات، تلاش می کنند تا مشتریان با آسایش بیشتری از محصولات گروه خود سازی  سایپا استفاده کنند.

مدیر بازاریابی گروه سایپا  به تغییرات در نحوه کسب کار در بازارهای جهانی اشاره کرد و افزود: درشرایط حال حاضر تولیدکنندگانی موفق هستند که بتوانند علاوه بر تجهیز کردن بنگاه اقتصادی خود به تکنولوژی های روز دنیا، یک ارتباط دوسویه و موثر با مشتریان  برقرار کنند.

گفتنی است این نمایشگاه از ۵ تا ۸ آذرماه هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بندرعباس پذیرای علاقمندان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.