بخشنامه های شرایط فروش محصولات رنو ویژه شرکت نگین خودرو ـ آذر 1394

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو – مدل ۲۰۱۶

NK 18 Cash Debt price list Of negin khodro for Model 2016 Edit 2 Page 1 - بخشنامه های شرایط فروش محصولات رنو ویژه شرکت نگین خودرو ـ آذر 1394

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو – مدل ۲۰۱۵

NK 18 Cash Debt price list Of negin khodro for Model 2015 Page 1 - بخشنامه های شرایط فروش محصولات رنو ویژه شرکت نگین خودرو ـ آذر 1394

شرایط فروشلیزینگی محصولات رنو – صرفاجهت تهران و استانهای همجوار

NK 17 Negin Khodro Price list with Leasing 4 Page 1 - بخشنامه های شرایط فروش محصولات رنو ویژه شرکت نگین خودرو ـ آذر 1394

  شرایط فروش لیزینگی محصولات رنو 

 NK 17 Negin Khodro Price list with Leasing 2 Page 1 - بخشنامه های شرایط فروش محصولات رنو ویژه شرکت نگین خودرو ـ آذر 1394

طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو، پر فروش ترین شاسی بلند ۴WD اتوماتیک اروپایی با قیمت قطعی ۱۱۴ میلیون تومان به بازار عرضه می شود و به صورت ۹۰ و ۱۲۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد.

شکوهی گفت: علاقمندان با ۶۰ و ۷۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت می توانند این خودرو را ثبت نام کنند و باقیمانده را در زمان تحویل خودرو پرداخت نمایند. همچنین از ۲۴ درصد سود مشارکت نیز بهره مند شوند که در نوع خود با توجه به قطعی بودن قیمت این خودرو فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است.

وی در پایان تاکید کرد: این خودرو از زمان معرفی در سال ۲۰۱۰ تاکنون توانسته حضور بسیار موفقی در بازارهای جهانی داشته باشد و علت اصلی آن نیز دقیقا به قیمت مناسب و توانایی‌های آن بازمی‌گردد. اکنون بسیاری از خریدارانی که تابه‌حال توان خرید یک خودرو شاسی‌بلند اروپایی را نداشتند، می‌توانند با هزینه‌ای معقول و منطقی داستر را خریداری کنند و با توجه به ارتفاع داستر و البته قابلیت چهارچرخ متحرک آن، تا حد زیادی به دنیای خودروهای آفرود نزدیک شوند.

داستر ۴WD اتوماتیک ۲۰۱۶  با ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به فروش می رسد و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

مدیر بازاریابی نگین خودرو ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: برای اولین بار در سال جاری فروش ویژه رنو داستر ۴WD اتوماتیک ۲۰۱۶ با قیمت قطعی آغاز شده است.

شکوهی افزود: رنو داستر که یک خودرو کاربردی و اقتصادی است، تا کنون با استقبال بسیار خوب علاقمندان به این برند اصیل و اروپایی در بازار ایران مواجه شده است و بدون شک با ورود مدل ۴WD اتوماتیک این محصول، شرایط برای داستر در بازار به گونه دیگری رقم خواهد خورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.