مقایسه کابین مرسدس بنز کلاس E جدیدبا ولوو S90 و جگوار XF

کابین خودروها در حال تغییراتی دلپذیر است. پیشتازان این مسیر به سمت استفاده بیشتر از فناوری‌های دیجیتالی، کاربری ساده‌تر و استفاده از متریال بسیار با کیفیت رفته‌اند. گاهی اوقات به نظر می‌رسد کابین یک خودروی متوسط لوکس، احساسی چون یک خودروی بسیار گران‌قیمت و ممتاز دارد. در عین حال طیف زیاد مشتریان چنین خودروهایی، نیاز به در نظر گرفتن کوچک‌ترین جزئیات، ارگونومی، زیبایی همه‌پسند، آخرین نسل از فناوری‌ها و کاربردی بودن را خاطرنشان می سازد.
در اینجا می‌خواهیم سه کابین ممتاز خودروها را با یکدیگر مقایسه کنیم. زیبایی طراحی، احساس پشت فرمان، راحتی و احساس آرامش و لذت و عملکردها بسیار مهم‌اند. هرچند از روی تصاویر تنها می‌توان قضاوت‌های کم‌عمقی داشت اما می‌توان سلایق را در چنین انتخاب‌های دخیل و مهم‌تر دانست.

Best Interior 516x290 - مقایسه کابین مرسدس بنز کلاس E جدیدبا ولوو S90 و جگوار XF

مرسدس بنز کلاس E جدید
داشبورد نسل جدید E کلاس از دو نمایشگر عریض ۱۲.۳ اینچی تشکیل شده که یادآور مدل لوکس S کلاس است. ۶۴ رنگ نورپردازی LED مخفی برای فضای داخلی به‌آسانی قابل انتخاب می‌باشند. طراحی صندلی‌ها با الگوی بدن انسان و سیستم‌های هدایت راداری و ایمنی کافی، اطمینان‌بخش در زمان رانندگی خواهند بود. تجهیزاتی چون پارک از راه دور خودرو نیز برای E کلاس درنظر گرفته شده‌اند. فناوری‌های به کار رفته در مرسدس، جلوتر از سایر رقبا بوده و مزیتان محسوب می‌شود.

ولوو S90
کابین پر زرق و برق و روشن ولوو S90 که یادآور کابین شاسی لند XC90 است، در نهایت سادگی اسکاندیناوی، فضایی مدرن، لوکس و کمی سرد خلق کرده است. این کابین، مدرن، کارآمد و زیباست. در این خودرو نیز ویژگی‌هایی چون رانندگی نیمه‌خودکار و سیستم تشخیص عابران و حیوانات پیش‌بینی شده است. نمایشگر داشبورد، وضعیتی عمودی داشته و در کنسول و داشبورد میانی تنها تعداد معدودی دکمه به چشم می‌خورد.

جگوار XF
آخرین نسخه از جگوار XF فضایی گرم و پرشور را تقدیم می‌کند. همانند سایر خودروهای انگلیسی، طراحی اسپرت همراه با المان‌های کلاسیک و قدیمی را در کنار ویژگی‌های مدرنی چون نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی خواهید یافت. در جگوار دو نوع کنسول برای نسخه های گیربکس دستی و اتوماتیک طراحی شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.