براساس اخبار تازهای (درواقع شایعاتی) که به گوش میرسد، شاخهٔ چینِ بامو درصدد است برای گونهٔ LWB سری ۷ یک پیشرانهٔ ۴ سیلندر توربو عرضه کند!
وبسایت مالزیایی پاولتَن (PaulTan) دراینباره مینویسد: مدل پایه سری ۷ که با کد ۷۳۰Li شناخته میشود از این به بعد قوای محرکه تازهای را که ۴ سیلندر و یک توربو شارژر دارد به فهرست خود اضافه خواهد کرد. این پیشرانه (کد B48) از سری ۳ به عاریت گرفتهشده و خروجی حدوداً ۲۵۲ اسب بخار و ۳۴۹.۸ نیوتنمتر را بهوسیلهٔ جعبهدنده ۸ سرعته خودکار به چرخهای عقب میفرستد. اطلاعات بیشتر هنوز در دسترس نیست.
۷۳۰Li مطمئناً بهاندازهٔ برادر بزرگتر ۱۲ سیلندرش مجهز و گیرا نیست، اما این دلیل نمیشود خودرویی تصورش کنید که چیزی در چنته ندارد. از طرفی عرضهٔ رسمی آن توسط کمپانی میتواند برای خریداران خصوصی و سازمانها فرصت نابی محیا کند تا از تعرفههای سرسختی که در این کشور برای خودروهای سواری مجهز به پیشرانه پرحجم وجود دارد جان سالم به در ببرند.
اگر شایعات درست باشند انتظار داریم سری ۷ توربو ۴ سیلندر، مارچ سال آینده میلادی معرفی شده و پس از مدت کوتاهی فروشش را در چین آغاز کند. خودِ بامو هنوز بهصورت رسمی داشتن چنین قصدی را تأیید یا تکذیب نکرده؛ اما چیزی که تقریباً مسلّم به نظر میرسد انحصار این نسخه برای جماعت چینی است چون در بازارهای آمریکا و اروپا اغلب روی خوشی به سدانهای اندازه بزرگ با پیشرانههای کوچک نشان داده نمیشود.