شاسی‌بلند آئودی کیو ۷ + مشخصات

به گزارش اروندپلاک   این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد در سال ۲۰۱۶ مدل جدید کیو۲ را عرضه و مدل کیو۵ را بازسازی می‌کند. آئودی همچنین اعلام کرد تا سال ۲۰۱۸ به تولید خودروهای باتری‌ای خواهد پرداخت و پیش‌بینی می‌کند تا سال ۲۰۲۰ تعداد مدل‌های سواری و شاسی‌بلند این شرکت به ۶۰ دستگاه خواهد رسید. روپرت استدلر، مدیرعامل آئودی، در این‌باره گفت: «ما در سطوح بالا به سرمایه‌گذاری‌ بر تکنولوژی‌های آینده ادامه می‌دهیم تا از این طریق موقعیت خوب برندمان را تقویت کنیم.» استدلر ماه‌ها است که به برنامه توسعه شاسی‌بلندهای این شرکت اشاره کرده است. این در شرایطی است که آئودی روز سه‌شنبه به جای اعلام برنامه بودجه پنج ساله، یک برنامه یک ساله برای سرمایه‌گذاری ارائه کرد. این شرکت اعلام کرد در سال ۲۰۱۶ بیش از ۳ میلیارد یورو در کارخانه‌ها و تجهیزات سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

آئودی کیو ۷ 2 - شاسی‌بلند  آئودی کیو ۷   + مشخصات

کیو۷ بر روی شاسی کاملا جدیدی به نام MLB 2 سوار شده است که زیرساخت مدلهای آینده فولکس‌واگن از جمله فولکس‌واگن تورگ، پورشه کاین و شاسی بلند بنتلی خواهد بود. لامبورگینی هم به احتمال زیاد شاسی بلند خود را بر روی همین ساختار خواهد ساخت. آئودی با استفاده از ترکیبی از آلومینیوم و فولاد توانسته وزن ماشین را ۳۲۵ کیلوگرم کاهش دهد. نتیجه این رژیم لاغری با تغییری اندک در طراحی خودرو به خوبی خود را در ظاهر ماشین نشان می‌دهد.
آئودی کیو ۷ 3 - شاسی‌بلند  آئودی کیو ۷   + مشخصات
کیو۷ جدید بیشتر به یک استیشن شبیه شده است تا خودروی سنگینی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد. طول ماشین ۳۷ میلی‌متر کمتر، عرضش ۱۵ میلی‌متر باریک‌تر شده، اما ارتفاعش تقریبا بدون تغییر مانده است. با این حال فضای داخل ماشین بیشتر شده است. فضای بالای سر سرنشینان چهار سانتی‌متر بیشتر شده و فاصله بین ردیف دوم و ردیف اول هم دو سانت افزایش یافته است.
آئودی کیو ۷ 4 - شاسی‌بلند  آئودی کیو ۷   + مشخصات
بیشترین تغییر ظاهری در جلوپنجره ماشین رخ داده است. جلوپنجره یک تکه آئودی همچنان مهمترین عنصر بصری خودرو است و حالا عضلانی‌تر و سه بعدی‌تر شده است. بر خطوط افقی ماشین هم بیشتر تاکید شده و انحنای پشت ماشین و درب عقب، یادآور طرح کلی شاسی‌بلندهای آئودی است.
 آئودی کیو ۷ 5 - شاسی‌بلند  آئودی کیو ۷   + مشخصات
داخل ماشین به طور  کلی متحول شده است. دیدگاه مدیر طراحی آئودی در تاکید بر خطوط افقی به خوبی دیده می‌شود. داشبورد در مجموع خلوت‌تر شده است. نمایشگر «مجازی» آئودی که با مدل تی‌تی معرفی شد جای خود را به نمایشگر عادی پشت فرمان داده است. این سیستم به گفته آئودی حالا وضوحی به خوبی نمایشگرهای رتینا دارد. راننده می‌تواند به دلخواه خود علاوه بر نمایشگر سرعت و دور موتور، راه‌یاب ماهواره و اطلاعات دیگر را در آن ببیند. سیستم فرمان‌گیری صوتی، اینترنت وایرلس و تبلت برای سرنشینان عقب هم از جمله امکاناتی است که در داخل ماشین برای سرنشینان فراهم است.
آئودی کیو ۷ 6 - شاسی‌بلند  آئودی کیو ۷   + مشخصات
کیو۷ حالا به گفته آئودی سبک‌ترین و بزرگترین ماشین در کلاس خود است. کاهش وزن باعث شده مصرف سوخت ماشین تا ۲۸ درصد کمتر شود.
 آئودی کیو ۷ 7 - شاسی‌بلند  آئودی کیو ۷   + مشخصات
کیو۷ با دو موتور شش سیلندر سه لیتری دیزل ۲۷۲ اسب بخاری و سه لیتری بنزینی ۳۳۳ اسب بخاری عرضه می‌شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت خودرو با موتور بزنینی ۶.۱ ثانیه و با موتور دیزل ۶.۳ ثانیه است. مصرف سوخت موتور دیزل تنها ۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر است. و ۱۴۹ گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر تولید می‌کند. یک موتور دیزل با قدرت ۲۱۸ اسب بخار هم کمی دیرتر به این مجموعه اضافه خواهد شد.
 آئودی کیو ۷ 8 - شاسی‌بلند  آئودی کیو ۷   + مشخصات
آئودی به زودی این مدل را با سیستم هیبرید دیزل-الکتریکی نیز عرضه خواهد کرد. ترکیب قوای محرکه دیزل و موتور الکتریکی این مدل ۳۷۳ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و نیرو به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد. مصرف سوخت ماشین با این سیستم ۱.۷ لیتر در هر صد کیلومتر است. آئودی می‌گوید این خودرو تنها با نیروی باتری می‌تواند ۵۶ کیلومتر حرکت کند و در سیکل ترکیبی تنها ۵۰ گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر تولید می‌کند.
 آئودی کیو ۷ 1 - شاسی‌بلند  آئودی کیو ۷   + مشخصات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.