وام خرید خودرو سبب دلالی می شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید شعارهای خود را درباره مبارزه با فساد عملی کند، گفت: وام خرید خودرو در بخش تولید هزینه نشده و سبب دلالی و واسطه گری در بخش خرید خودرو می شود.حسین نجابت با اشاره به رکود حاکم بر اقتصاد کشور، گفت: دولت باید ریسک‌پذیری خود را در ارتباط با مسائل اقتصادی بالا ببرد و با آن محافظه‌کارانه برخورد نکند.

وی ادامه داد: دولت باید به‌طور جد برخورد با برخی اقشار از جمله مفسدین اقتصادی را در دستورکار خود قرار دهد تا بتوان یک اقدام جدی در ارتباط با این حوزه انجام داد و اینکه کار به گونه‌ای پیش رود که همه راضی باشند و چهره مسالمت‌آمیزی به نمایش گذاشته شود، کارها به خوبی پیش نمی‌رود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید شعارهای خود را در ارتباط با مبارزه با رانت و مفاسد اقتصادی عملی کند و اقدامات شجاعانه‌ای را در این باره صورت دهد که این مسئله بدون ریسک‌پذیری ممکن نیست.
نجابت در پایان با اشاره به وام ۲۵ میلیونی برای خرید خودرو، خاطرنشان کرد: اعتبار تخصیص‌یافته برای خرید خودرو، مستقیماً برای بخش تولید هزینه نمی‌شود و بازار دلالی و واسطه‌گری را در بخش فروش خودرو رونق می‌دهد؛ چراکه افرادی با دریافت این تسهیلات، خودرو خریداری کرده و بعد در بازار به فروش می‌رسانند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.