تاج پادشاهی ماسل‌ها بر سر ماستنگ

فورد ماستنگ یک بار دیگر تجربه تبدیل شدن به خودروی محبوب عضلانی یا ماسل‌کار (Muscle) آمریکایی را کسب و تاج پادشاهی را از چنگ شورولت کامارو درآورد.

2016 Ford Mustang Shelby GT350R 1101 526x322 - تاج پادشاهی ماسل‌ها بر سر ماستنگ

در طول سال ۲۰۱۵، فورد ۱۲۲۳۴۵ دستگاه از نسل ششم ماستنگ تولید کرد که جهش ۴۸ درصدی در تولید نسبت به سال گذشته داشت. در مقابل، فروش شورولت کامارو تنها ۷۷۵۰۲ دستگاه در سال ۲۰۱۵ گزارش شده است که کاهش ۱۰ درصدی نسبت به فروش این خودرو در سال ۲۰۱۴ را نشان می‌دهد.

roush stage3 mustang 4 765x511 - تاج پادشاهی ماسل‌ها بر سر ماستنگ 2015 chevrolet camaro ss 1le front end in motion 500x333 - تاج پادشاهی ماسل‌ها بر سر ماستنگ 2015 dodge challenger rt scat pack front three quarters 765x509 - تاج پادشاهی ماسل‌ها بر سر ماستنگ

بنا به‌رسم هرساله، داج چلنجر با فروش ۵۱۴۵۲ دستگاه خودرو در جایگاه سوم قرار دارد که خود می‌تواند رکوردی برای این خودرو باشد.

2015 chevrolet camaro ss dodge challenger rt scat pack ford mustang gt front end 500x332 - تاج پادشاهی ماسل‌ها بر سر ماستنگ
مابین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴، کامارو از محبوب‌ترین خودروهای ماسل آمریکایی بود ولی با ورود آخرین نسل از ماستنگ، این جایگاه از کامارو گرفته شد. هرچند شاید خیلی هم عادلانه نباشد که کامارو نسل پنجمی را با آخرین نسل از ماستنگ (نسل ششمی) بخواهیم مقایسه کنیم. نتایج فروش خودروی کامارو در سال گذشته از سالی که دوباره به بازار معرفی شد یعنی سال ۲۰۰۹ به میزان محسوسی پایین‌ترین رقم بوده است و این نشان می‌دهد که خریداران هنوز منتظر عرضه نسل بعدی این خودرو بودند.

Camaro Anniversary Camaro vs. Mustang 24 765x467 - تاج پادشاهی ماسل‌ها بر سر ماستنگ
در نهایت، سال ۲۰۱۶ می‌تواند یک کارزار واقعی باشد که برنده این جنگ یا نسل ششم کامارو یا نسل ششم ماستنگ خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.