فراخوان رنو برای آلایندگی

رنو ۱۵۸۰۰ دستگاه شاسی‌بلند خود، کپچر، را فراخوان می‌کند درحالی‌که به‌روزرسانی اختیاری سیستم آلایندگی ۷۰۰ هزار دستگاه از خودروهای تولیدی خود را خواستار شد.

Captur 031 765x510 - فراخوان رنو برای آلایندگی

فراخوان مربوط به رنو کپچر محدود به مدل دیزل ۱.۵ لیتری DCi 110 می‌شود که فیلتر آلایندگی معیوبی بر روی این مدل نصب است. این فیلتر مابین دماهای ۱۷ و ۳۵ درجه سلسیوس به‌کار می‌افتد. تست‌های اروپایی این محدوده دمایی را میان ۲۰ تا ۳۰ درجه سلسیوس انجام می‌دهند ولی متوسط دمای کشور فرانسه بسیار پایین‌تر است به طوری که بیشترین دمای متوسط این کشور در ماه‌های سپتامبر و می ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

2. Renault Captur France 765x497 - فراخوان رنو برای آلایندگی

در ادامه، رنو به صاحبان ۷۰۰ هزار دستگاه از خودروهای تولیدی خود پیشنهاد فراخوان داده که در تابستان امسال سیستم آلایندگی خودروهایشان را به‌روزرسانی کنند. دولت فرانسه سال گذشته میلادی پس از رسوایی بزرگ فولکس‌واگن شروع به تست انواع خودروهای تولیدی این کشور کرد. دولت فرانسه این سیستم پایش خودروها را آغاز کرده تا از هرگونه تقلب که کمپانی‌ها انجام می‌دهند باخبر شود.

Renault Captur photos 1 765x510 - فراخوان رنو برای آلایندگی

این پایش در میان ۱۰۰ خودرو به‌طور تصادفی انجام شد که ۲۵ دستگاه از این جامعه آماری متعلق به رنو بود. وزیر محیط‌زیست فرانسه سگولن رویال گفته که برندهای مختلفی از محدودیت‌های وضع شده تخطی کرده‌اند که از ذکر نام آنها فعلاً خودداری می‌شود. او در ادامه تصریح کرده که صاحبان این کمپانی‌ها برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به وزارتخانه فراخوانده شده‌اند.
خبر فراخوان رنو کپچر درست یک روز پس از اعلام دولت فرانسه برای پایش خودروهای مرسدس، فورد و همچنین رنو منتشر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.