گزارش تصویری از تاخت‌و تاز “سورن توربو” در پیست آزادی

مسابقات سرعت جام «سورن» توربو شارژ روز گذشته در پیست آزادی تهران برگزار شد.

این مسابقات در ۱۱ کلاس برگزار شد و گروه صنعتی ایران خودرو برای دومین بار در سال جاری و پس از جام رانا، حامی مالی این مسابقه بود.

این خودروها دارای ۱۵۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۱۷ نیوتن متر است که به دلیل قدرت و گشتاور مناسب، این کلاس به یکی از جذاب ترین کلاس های مسابقه تبدیل شد.

در این مسابقه ۱۰ خودرو به رقابت با یکدیگر پرداختند که پژمان پاکزاد به مقام نخست و فرهاد جعفری به رتبه دوم دست یافتند.این دوره از مسابقات همانند دوره های پیشین در راستای مسوولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.

سورن توربو 4 - گزارش تصویری از تاخت‌و تاز "سورن توربو" در پیست آزادی سورن توربو 3 - گزارش تصویری از تاخت‌و تاز "سورن توربو" در پیست آزادی سورن توربو 2 - گزارش تصویری از تاخت‌و تاز "سورن توربو" در پیست آزادی سورن توربو 1 - گزارش تصویری از تاخت‌و تاز "سورن توربو" در پیست آزادی سورن توربو 9 - گزارش تصویری از تاخت‌و تاز "سورن توربو" در پیست آزادی سورن توربو 8 - گزارش تصویری از تاخت‌و تاز "سورن توربو" در پیست آزادی سورن توربو 7 - گزارش تصویری از تاخت‌و تاز "سورن توربو" در پیست آزادی سورن توربو 6 - گزارش تصویری از تاخت‌و تاز "سورن توربو" در پیست آزادی سورن توربو 5 - گزارش تصویری از تاخت‌و تاز "سورن توربو" در پیست آزادی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.