تاتا نکسون ، عضو جدید کراس‌اوورهای هندی

تاتا اخیراً از یک کراس‌اور کامپکت جدید در نمایشگاه اتو اکسپو ۲۰۱۶ دهلی رونمایی کرده است؛ مدلی که قرار است در عرض چند ماه آینده روانه بازار شود. نکسون رقیب مدل‌هایی چون ماهیندرا TUV300، فورد اکو-اسپورت و ماروتی سوزوکی ویتارا بِرِزا خواهد بود و تنها در هندوستان در دسترس قرار خواهد گرفت.

Tata Nexon3 516x344 - تاتا نکسون ، عضو جدید کراس‌اوورهای هندی

از نقطه‌نظر طراحی، این خودرو دارای شرایطی مشابه با کانسپتی است که دو سال قبل ارائه شده بود. نکسون در جلو، یک جلوپنجره ساده مشکی، چراغ‌های جلوی ظریف و طراحی LED برای چراغ‌های روشنایی روزانه، یک طرح مشکی برای پایین جلوپنجره و یک تریم نقره‌ای دارد. سقف و ستون‌های این کراس‌اور و همین طور بخش پایین گلگیرها، لبه‌های کناری بدنه و قسمتی از درها با طیفی از خاکستری رنگ‌آمیزی شده‌اند.

Tata Nexon Compact SUV 5 516x339 - تاتا نکسون ، عضو جدید کراس‌اوورهای هندی

Tata Nexon Compact SUV 2 516x387 - تاتا نکسون ، عضو جدید کراس‌اوورهای هندی

در عقب نکسون، یک سری چراغ‌های LED تمیز، به همراه یک طراحی برجسته نقره‌ای متصل به چراغ‌ها و یک دیفیوزر عقب فاکس سیاه‌رنگ دیده می‌شوند. همچنین این خودرو مجهز به یک سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۶/۵ اینچی و یک سیستم صوتی با ۸ اسپیکر است.

tata nexon 9 516x344 - تاتا نکسون ، عضو جدید کراس‌اوورهای هندی Tata Nexon2 516x344 - تاتا نکسون ، عضو جدید کراس‌اوورهای هندی

در همین حال، مشتریان تاتا نکسون می‌توانند از بین گزینه‌های پیشرانه موتور توربوی بنزینی ۱/۲ لیتری و موتور توربو-دیزل ۱/۵ لیتری (با قدرت ۱۰۸ اسب‌بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن‌متر)، انتخاب خود را داشته باشند. امّا قدرت موتور به صورت انحصاری توسط یک گیربکس ۶ دنده دستی به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.