میدنایت، ماکسیمای شبگرد نیسان

این خودرو با قیمتی ۳۸ هزار و ۹۶۵ دلاری در دسترس است، و می‌توان بروزرسانی‌های آن را در قالب بسته‌ای جداگانه به قیمت ۱۱۹۵ دلار یا به قیمت ۲ هزار و ۱۹۵ دلاری با امکانات اضافه برای ماکسیماهای از پیش خریداری شده خود سفارش داد.

ماکسیما 3 - میدنایت، ماکسیمای شبگرد نیسان

بسته ارائه شده تحت عنوان میدنایت، تجهیزاتی جدید و اضافه را در خود دارد که در موئلفه‌های بیرونی آن شامل باله‌ای مشکی رنگ جدید بر روی درب صندوق عقب، دیفیوزر مشکی رنگ در زیر سپر عقب، چراغ‌های جلو LED، سیستم تعلیق اسپرت، کمک فنرهای خاص و رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی چرخ ها می‌شود. علاوه بر این، نیسان اعلام کرده که ۵ رنگ بندی جدید از جمله نقره‌ای درخشان، قرمز، آبی عمیق، سفید مرواریدی و مشکی متالیک را برای نقاشی بدنه این نسخه ویژه در نظر گرفته است.

ماکسیما 4 - میدنایت، ماکسیمای شبگرد نیسان

در داخل خودرو هم تغییرات اعمالی شامل روکش‌های چرمی ذغالی رنگ، صندلی‌های جلو مجهز به سیستم تهویه و روکش شده توسط چرم، روکش‌های چرمی آلکانتارا برای غربیلک فرمان و پدال‌های آلومینیومی می‌شود.

ماکسیما 1 - میدنایت، ماکسیمای شبگرد نیسان

در زیر کاپوت این نسخه از ماکسیما هم از پیشرانه‌ای ۳.۵ لیتری شش سیلندر V شکل استفاده شده که به نظر می‌رسد همان پیشرانه استاندارد ماکسیما باشد، پیشرانه‌ای که به یک جعبه دنده اتوماتیک متصل شده و می‌تواند قدرتی ۳۰۰ اسب بخاری و گشتاوری ۳۵۴ نیوتن متری تولید کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.