خصوصیات جدیدترین محصول هوندا در ایران

پنجمین برند قابل اعتماد خودرو در آمریکا از نگاه موسسه معتبر )JD Power ) پس از معرفی ۴ محصول به بازار ایران از حکمران جدیدی برای شهر‌های ایران در دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی کرد. هوندا که هم‌اکنون نمایندگی‌اش در ایران بر عهده شرکت «گلرنگ‌موتور فامیلی» است، در سال ۲۰۱۳ با عرضه سدان‌های شهری و متوسط سیویک و آکورد قدم به بازار نوپای ایران گذاشت.

هوندا یکی از آخرین برند‌های معتبر جهانی بود که به ایران آمد اما زمزمه کیفیت محصولات این برند همواره در بین ایرانیان زبانزد بوده است. حال بعد از گذشت حدود ۴ سال از ورود رسمی محصولات هوندا به ایران‌، پس از اضافه شدن کراس‌اوور CR-V و ون Odyssey به سبد محصولات «گلرنگ‌موتور فامیلی»‌، نمایشگاه خودرو اصفهان قانونگذار جدید هوندا در ایران و خودرویی با قیمت رقابتی را به بازار خودرو‌های شهری ایران معرفی کرد. این خودرو City نام دارد و از ورودش به سبد محصولات هوندا ژاپن بیش از ۳۵ سال می‌گذرد. City با پیشرانه کم‌مصرف و بهینه ۱۱۸ اسب‌بخاری با قیمت حدود ۱۲۰میلیون تومان (تیپ EX) به بازاری قدم می‌گذارد که پیش از این تویوتا یاریس‌ و هیوندای اکسنت به عنوان همکلاس‌هایش در آن حضور داشته‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.