خودروهایی چون مکلارن ۵۷۰S ،۶۵۰S و ۶۷۵LT در گروهی قرار میگیرند که نمیتوان برای رانندگی روزانه روی آنها حساب کرد. اما برخلاف این مدلها، معمولا رقبای سرسخت خودروهای مکلارن در گروه اول قرار میگیرند و به دلیل اینکه میتوان از آنها در رانندگی روزمره استفاده کرد، فروش خوبی هم دارند. به همین دلیل این بار مکلارن تصمیم گرفته با مدل ۵۷۰GT خود را به عنوان یک بازیگر جدی در این بخش معرفی کند. این خودرو ساعاتی قبل در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶ معرفی شد.
این خودروساز انگلیسی تلاش کرده با رعایت جنبههای تعادل، مدل ۵۷۰ جیتی را به یک پیشرانهی V8 توربوشارژ ۴ لیتری با توان ۵۶۲ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتنمتر مجهز کند. مکلارن تلاش کرده با نرمتر کردن سیستم تعلیق، استفاده از تجهیزات بیشتر و کاهش صدای اگزوز، خودرویی تولید کند که بتوانیم در استفادههای روزانه نیز از آن لذت ببریم. به نظر میرسد مکلارن با این تصمیمات تغییراتی را در بزرگترین نشانههای انواع خودروهای این کمپانی ایجاد کرده که به همین دلیل ماهیت مدل ۵۷۰ دستخوش تغییر شده است. مکلارن به جز تغییر در اگزوز، به جای ترمزهای فولادی از ترمزهای سرامیک-کربن نیز بهره گرفته است. ضمن اینکه برای کاهش صدای داخل کابین به جای تایرهای فوق چسبنده از لاستیکهای جدید پیرلی استفاده شده است.
از طرف دیگر مکلارن با تعبیهی فضای جدید داخل صندوق عقب که در قسمت وسط موتور قرار میگیرد، توانسته به اندازهی ۰.۳۵ متر مکعب فضای اتاق خودروی خود را بیشتر کند. ضمن اینکه این قسمت به صورت خفاشی باز میشود و نیاز به باز کردن کامل در صندوق عقب نیست.
تصمیمات جدید مکلارن در مدل ۵۷۰ جیتی تحسین برانگیز به نظر میرسد. مشتریان پولداری که برای خرید چنین خودروهای قدرتمندی هزاران دلار هزینه میکنند، تمایل دارند بتوانند به صورت رومزه از خودروی خود استفاده کنند. ظاهرا مکلارن این بار توانسته نیازهای طرفداران و مخاطبان خود را درک کند و با معرفی مدل ۵۷۰ جیتی نشان داده که خودرویی فراتر از یک محصول قدرتی صرف، روانه بازار خواهد شد.
اما در نهایت ۲۰۱۷ McLaren 570 GT حس بسیار خوبی را به رانندهی خود منتقل میکند و میتوان به کمک این خودرو، کیلومترهای زیادی را در شرایط سخت یا هوای بادی و جادههای مختلف پشت سر گذاشت.