اولین تصاویر از مزدا CX-4 مدل 2017 + مشخصات

مزدا CX-4 مدل ۲۰۱۷ جدید خودروی کوپه در سبک SUV با الهام از طراحی Koeru است.این خودرو درست است که با پوشش دیده شده است ولی تیزر جدید مزدا CX-4 در سایت خودروی چینی NetEase  تقریبا تمام نمای این خودرو را برای ما تیم اروندپلک نمایان کرد. قرار است این خورو در نمایشگاه پکن به صورت رسمی رونمایی شود.

mazda cx 4 3 2017 6 - اولین تصاویر از مزدا CX-4 مدل 2017 + مشخصات

تصاویر تیزر قبلی از مزدا CX-4 مدل ۲۰۱۷  ژاپن عناصر طراحی را به ما نشان داد  اما در حال حاضر تصاویر جاسوسی ماشین تولید شده به دست ما رسید که ما می توانیم یک طراحی بسیار شبیه به  Koeru  را ببینیم که برای بار اول در نمایشگاه فرانکفورت دیده بودیم.اون زمان می گفتند که این یک طراحی مفهومی است و صحبتی از اینکه این طراحی را به مزدا CX-4 اختصاص دهند نبود.

mazda cx 4 3 2017 7 - اولین تصاویر از مزدا CX-4 مدل 2017 + مشخصات

مزدا CX-4 در طراحی بسیار اسپرت به نظر می رسد.از زاویه و از دور وقتی به آن نگاه کنید با طرح آشنای مزدا ۳ روبرو می شوید اما یک نمایه بهتر از طراحی را دارد. خط شولدر لایت در این خودرو از نوع فلزی و کمی پایین تر است. ستون C بسیار عضلانی است که علاوه بر زیبا شدن سبب افزایش استحام در این خودرو خواهد شد.مزدا CX-4 طراحی شده ممکن است به طراحی خودروی موفق CX-5 نیز نزدیک شده باشد اما سقف عقب خودرو کمی بد طراحی شده است و زننده است که به احتمال زیاد سبب کاهش فضای داخلی بخصوص از نظر ارتفاع برای سرنشینان داخلی خواهد شد.

mazda cx 4 3 2017 3 - اولین تصاویر از مزدا CX-4 مدل 2017 + مشخصات

موتور دوم برای این خودرو باز هم از خانواده   SKYACTIV است و البته این نسخه نسخه اسپرت است و دارایحجم  ۲.۵ لیتر است. مزدا CX-4 مدل ۲۰۱۷ در این موتور از   قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۱۸۵ پوند در هر فوت بهره می برد.

mazda cx 4 3 2017 4 - اولین تصاویر از مزدا CX-4 مدل 2017 + مشخصات

مزدا CX-4  مدل ۲۰۱۷ قرار است بجز موتور های بنزینی از  یک موتور دیزل SKYACTIV-D با توربودیزل ۲.۲ لیتری بهره ببرد .  قدرت ۱۴۷ اسب و گشتاور ۲۸۰ پوند در هر فوت از مشخصه های این موتور است.مزدا CX-4  مدل ۲۰۱۷ دارای دو مدل  شش سرعت دستی و شش سرعته خودکار خواهد بود.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.