معرفی نیسان میکرا مدل 2017

در چند مدت پیش نیسان به رونمایی از مدل مفهومی خودروی نیسان میکرا کرده بود.  آخرین تصاویر جاسوسی نشان داده که شرکت نیسان در حال آماده سازی برخی از تغییرات گسترده برای تولید خودروی نیسان میکرا جدید  است.  در این خودرو ستون C حذف شده است و در جلوی آنطراحی جدید و جلوپنجره V شکل بزرگ با آرم بزرگ نیسان در وسط خود را دارا می باشد. نیسان میکرا در جلوی خود یک جفت از چراغهای جدید sweptback را دارا می باشد که به نظر می رسد جلوی خودرو خشن تر و بزرگتر از مدل قبلی که رونمایی شده بود شده است.

Spy Photos Nissan micra 05 696x464 - معرفی نیسان میکرا مدل 2017

نسل پنجم میکرا را به پلت فرم B CMF توسعه یافته که توسط اتحادیه خودرو سازی  رنو-نیسان مورد استفاده قرار گرفته بود و این خودرو قرار است در کارخانه Flins نزدیکی پاریس تولید شود.خریداران خواهند توانست چند انتخاب موتوری نظیر   بنزینی و دیزلی و موتورهای سه و چهار سیلندر توربوشارژ انتخاب کنند که این در دسترس بودن اختیار در خرید خودرو انتخاب گیربکس  پنج و شش سرعته دستی و اتو را نیز شامل یم شود.

Spy Photos Nissan micra 07 696x464 - معرفی نیسان میکرا مدل 2017

ما هنوز از داخل کابین نیسان میکرا مدل ۲۰۱۷ خبر نداریم ولی چیز ی که هست این می باشد که قرار است با توجه به شاسی جدید آن مسافران به لذت بردن از  فضای لگ رام یا legroom بیشتر به عنوان یک افزایش فاصله ی دو محور بهرمند شوند.باید به انتظار استفاده از  افزایش  کیفیتو مواد پلاستیکی نرم تر باشیم.

Spy Photos Nissan micra 01 696x464 - معرفی نیسان میکرا مدل 2017

گمان می رود میکرای مدل ۲۰۱۷ با مجموعه ای از موتورهای بنزینی و دیزلی و ظرفیت های ۰.۹ تا ۱.۶ لیتر عرضه شود. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی پنج سرعته، اتوماتیک شش سرعته و CVT خواهد بود.رقبای این خودرو هیوندای i20، فولکس واگن پولو، ماروتی سوزوکی سویفت، تاتا بولت و فیات پونتو Evo هستند.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.