پژو سیتروئن آماده ساخت 11 خودروی پلاگین جدید در 5 سال آینده + تصاویر کانسپت آن

خودرو های پلاگین هیبرید این اواخر پیشرفت بسیار عالی در جهان خودرو داشته اند و مشتریان در سر تا سر دنیا به این نوع خودور علاقه مند شده اند. اما  شرکت هایی نظیر   پژو سیتروئن که شرکت های  شناخته شده در زمینه ی خودروسازی هستند جدیدا با اعلام همکاری مشترک که قرار است در اوایل این ماه قرار است رسما شروع به کار کنند.شرکت های پژو سیتروئن اعلام کردند که  قصد دارند به معرفی ۲۶ مدل های جدید سبک و از نوع هیبرید و الکتریکی در پنج سال آینده به پردازند و  در تلاش برای افزایش درآمد سالانه ۲۵ درصد از طریق فروش این تایپ خودرو ها هستند . خودرو های هیبردی و  الکتریکی.

گویا قرار  است میتسوبیشی و MiEV با شرکت پژو سیتروئن  در این ضمینه همکاری داشته باشند . خرید و فروش خودرو پلاگین هیبرید در سال گذشته در سراسر اروپا  بیش از ۸۰ درصد رشد داشته و به فروش ۱۸۴،۰۰۰ دستگاه در سال ۲۱۰۵ رسید ه است و در طول پنج سال گذشته بیش از ده برابر شده است.با توجه به آمار و ارقام جمع آوری شده توسط وزارت انرژی ایالات متحده . با این حال به نظر می رسد که بیشتر  برای مردم کشور های اروپایی مدل های   برقی و پلاگین هیبریدی  با توجه به بررسی و مشاهده نتایج ناشی از کاهش میزان دسترسی به سوخت های فسیلی را  جایگزین مناسبی می دانند. به عنوان مثال، فروش رنو ZOE و خودروهای الکتریکی  نیسان  که به فروش بالایی دست یافته اند، و نمونه آخری نیز که تسلا مدل S می باشد که در دنیا برای خود شگفتی در فروش داشته است. فولکس واگن گلف E و میتسوبیشی Outlander ونیز از جمله این خودرو ها هستند.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.