نمایشگاه خودرو لندن 2016 (London Motor Show 2016)

کم کم به نمایشگاه خودرو لندن در سال ۲۰۱۶ نزدیک می شویم.چیزی کمتر از یک ماه بهنمایشگاه خودرو لندن ۲۰۱۶ باقی مانده است. نمایشگاهی که یک تفاوت اساسی دارد و آن این است که در پارک زیبای ساحلی  Battersea برگزار خواهد شد.

نمایشگاه خودروی لندن 2016 - نمايشگاه خودرو لندن 2016   (London Motor Show 2016)

 مدت خیلی طولانی از آخرین نمایشگاه ماشین در  لندن می گذرد .آخرین نمایشگاه خودرو لندن در سال  در سال ۲۰۰۸ در مرکز اکسل در Docklands لندن برگزار شده بود و بعد از آن درب های خود را بروی علاقه مندان خودرو بست.  اما در حال حاضر گویا قرار است این نمایشگاه علاوه بر نمایش خودرو های جدید در سال ۲۰۱۷ و مدل های ۲۰۱۸ و خودرو های جدید هیبرید و الکتریکی به پشتیبانی و برخ کشیدن برند معتبر این کشور یعنی ام جی بپردازد. و این برند خیلی خوشبین است که بتواند به عنوان بهترین برند خودرویی در این نمایشگاه دست یابد.

britishmotorshow - نمايشگاه خودرو لندن 2016   (London Motor Show 2016)

Battersea  یکی از ۵  پارک بزرگ  پایتخت انگلستان است که  قرار است در ۸ مای سال  ۲۰۱۶ میزبان رسمی نمایشگاه خودروی انگلیس باشد.البته لازم است بدانید در کشور انگلستان نمایشگاه های دیگر نیز برگزار می شود که منحصرا مربوط به این کشور نمی شود مثل نمایشگاه Motorexpo  سال ۲۰۱۴ در لندن.

London Motor Show 2016 - نمايشگاه خودرو لندن 2016   (London Motor Show 2016)

باید منتظر رونمایی از شاهکار های جدید صنعت خودرو باشیم. و باید دید بعد از نمایشگاه های دیترویت و نیویورک و توکیو  این بار نمایشگاه خودرو در لندن چه حرف هایی برای گفتن دارد.جایی که شاهد وجود ابرخودروهای این روزهای صنعت اتومبیل‌سازی و خودرو های پیشرفته و محصولات جدید خودروسازان خواهیم بود.بی شک خودرو های  الکتریکی و هیبریدی در این نمایشگاه بیشتر از پیش حصور خواهند داشت.قیمتبلیط نمایشگاه خودرو لندن ۲۰۱۶  از ۱۳ £ شروع خواهد شد و فروش از طریق اینترنت خواهد بود.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.