بی ام و سری 7 مدل 2017 با مدل لوکس M760Li XDRIVE

در گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس بی ام و از نسل جدید بی ام و سری ۷  این خودرو رونمایی شد. نسخه ویژه بی ام و سری ۷   جدید برای ایالات متحده آمریکا قرار است با سه مدل مختلف موتور وارد بازار شود که اولین مدل این خودرو بی ام و سری ۷  ۷۴۰Le iPerformance و ۷۴۰Le XDRIVE iPerformance  است که دارای یک موتور  ۲ لیتری با توان ۳۲۲ اسب بخار از نوع چهار سیلندر پلاگین است که در سیستم ترکیبی قدرت این خودرو به ۴۴۴ اسب بخار افزایش می یابد.

BMW 7 INDV 1 - بی ام و سری 7 مدل 2017 با مدل لوکس M760Li XDRIVE

مدل دوم  این خودرو بی ام و سری ۷ توربوشارژ V8 750Li و ۷۵۰Li XDRIVE است که البته یک مدل M760Li XDRIVE دوازده سیلندر به صورت سفارشی برای شما در دسترس است.BMW 740Le iPerformance و ۷۴۰Le XDRIVE iPerformance   قرار است در سال آینده وارد بازار شود .مدل M760Li XDRIVE دوازده سیلندر که در دسته خودرو های لوکس بازار طراحی شده است  از توربوشارژر دوقلو بهره می برد و می توان به شما قدرتی در حد ۶۱۰ اسب بخار بدهد

این خودرو در داخل و خارج خود دارای امکاناتی نظیر نرم افزار BMW ConnectedDrive,آخرین نسل سیستم حرفه ای چند رسانه ای , سیستم iDrive لمسی, رینگ های مختلف، کالیپرهای ترمز، زیر سپر عقب و رکاب های کناری  از جنس کروم، چراغ های LED جدید ،طراحی داخلی آلکانتارا، ،نشان V12 در داخل و بیرون، دوخت تزئینی ،تریم  چوب، اگزوز دو گانه با   چهار سر ، اسپویلر عقب،رینگ های ۲۰ اینچ می باشد.

وزن خودرو های  بی ام و سری ۷ مدل ۲۰۱۷ به لطف استفاده از  فیبر کربن بسیار سفت و سخت و در عوض جرم بسیار کم و همچنین یک  سیستم تعلیق بادی فعال با دمپر کنترلی به شما رانندگی بسیار نرمی را  برای هر دو حالت  راحتی و  اسپرت می دهد.استفاده از   تثبیت کننده فعال از نوع  رول الکترومکانیکی به ششما امکان تنظیم سیستم تعلیق را می دهد. استفاده از سیستم رانندگی Bimmer در بی ام و سری ۷ جدید   انواع حالت های رانندگی  از جمله   کنترل دینامیک رانندگی ، که می تواند فرمان، تعلیق، و تنظیمات انتقال را  با  فشار یک دکمه تغییر دهد.

مشخصات فنی بی ام و  M760Li XDRIVE در مدل ۲۰۱۷

موتور
سیلندر ۱۲
تکنولوژی موتور تکنولوژی M

TwinPower توربو

دو توربو شارژر تک اسکرول

تزریق مستقیم

دو VANOS

کنترل میل بادامک متغیر

حجم موتور ۶۵۹۲ سی سی
قدرت ۶۰۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
گشتاور ۵۹۰ پوند فوت در ۱۵۰۰ دور در دقیقه
شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر / ساعت ۳.۹۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر / ساعت

بی ام و  M760Li XDRIVE در مدل ۲۰۱۷ دارای ابعاد زیر است

طول ۵۲۳۸  میلی متر
عرض ۱۹۰۲  میلی متر
ارتفاع ۱۴۸۵  میلی متر
فاصله دو محور ۳۲۱۰  میلی متر
ارتفاع از زمین ۱۳۵   میلی متر

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.