آغاز پیش فروش برلیانس H330 توسط پارس خودرو

گروه خودروسازی سایپا پیش فروش اعتباری جدیدترین محصول پارس خودرو یعنی برلیانس H330 را با پیش پرداخت ۲۰ میلیون تومانی آغاز کرد. این خودرو در دو مدل گیربکس اتوماتیک و گیربکس معمولی با موعد تحویل در مرداد ماه امسال به مشتریان عرضه خواهد شد. قیمت بازار این محصول نیز بین ۵۴ میلیون تا ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در نوسان است.

پیش فروش اینترنتی برلیانس تک ودیعه ای با سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۲۲% بوده و مبلغ چک‌ها و سایر مدارک و مابقی مبلغ در زمان تحویل مشخص می گردد
پیش فروش اینترنتی برلیانس تک ودیعه ای به صورت اقساطی نیز با سود مشارکت ۲۰ درصد و سود انصراف ۲۲% بوده و بازپرداخت طی ۹ چک ۴ ماهه صورت می‌گیرد. گفتنی است که مبلغ چک‌ها و سایر مدارک و مابقی مبلغ در زمان تحویل مشخص خواهد شد.

جهت یادآوری، پیشرانه اصلی یا قلب تپنده این برلیانس H330، از یک موتور ۱۴۹۸ سی سی چهار سیلندر ۱۶ سوپاپه با استانداردهای آلایندگی یورو ۵ تشکیل شده که با پمپاژ حداقل ۶.۷ لیتر سوخت از مخزن سوخت ۵۵ لیتری به سیلندرها، می‌تواند حداکثر ۱۰۳ اسب بخار قدرت را در دور موتور ۵۸۰۰ دور بر دقیقه و همچنین حداکثر ۱۳۸ نیوتن متر گشتاور را در دور موتور ۳۸۰۰ دور بر دقیقه تولید کرده و برای ثبت حداکثر سرعتی ۱۷۰ کیلومتر بر ساعتی برای این اتومبیل ۱۲۵۰ کیلوگرمی، این نیروی تولیدی را توسط یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک یا ۵ سرعت دستی به چرخ‌های جلویی H330 ارسال می‌کند.

پیش فروش پارس خودرو - آغاز پیش فروش برلیانس H330 توسط پارس خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.