شرایط فروش خودرو Rav۴ توسط شرکت ایرتویا

 

شرایط فروش Rav۴ 1395 شرکت ایرتویا - شرایط فروش خودرو Rav۴ توسط شرکت ایرتویا

شماره تماس : ۷۳۴۵۱ – ۰۲۱

توضیحات:
۱. کلیه قیمت ها به تومان می باشد.
۲. دریافت مبالغ خارج از بخشنامه تحت هر عنوانی غیر مجاز بوده و تخلف محسوب می شود.
۳. قیمت خودرو، با احتساب هزینه مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های شماره گذاری و فیش عوارض ۱۰ درصد )در خرید نقدی و اقساطی( اعلام گردیده است.
۴. در خرید نقدی و اقساطی، هزینه شماره گذاری و فیش عوارض ۱۰ درصد از مبلغ پیش پرداخت کسر گردیده است و خریدار شخصا متعهد به پرداخت این مبلغ در محل شماره گذاری می باشد.
۵. هزینه بیمه شخص ثالث کلیه خودروها به عهده شرکت می باشد.
۶. کلیه مبالغ پرداختی بابت خرید خودرو می بایست فقط به نام و به حساب بانکی شرکت توسعه خدماتی بازرگانی آریتا واریز شده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال واریز مبالغ به غیر را ندارد.
۷. در صورت تاخیر در تحویل خودرو، جریمه دیرکرد به کلیه مبالغ پرداختی توسط مشتری، اعم از پیش پرداخت و چکهای اقساطی تعلق می گیرد و امکان عودت چکها و تغییر زمان آن وجود ندارد.
۸ . پرداخت هزینه بیمه بدنه، هزینه ترهین و هزینه بیمه اعتباری در کلیه روش های فروش اقساطی اجباری می باشد.
۹. استفاده از تسهیلات در خرید اقساطی، منوط به رعایت دستورالعمل های فروش نظیر ارائه وکالتنامه است.
۱۰ . در زمان تحویل خودرو، در صورت نبود مدل های ۲۰۱۵ ، شرکت اختیار تحویل مدل ۲۰۱۶ به مشتری و اخذ مابالتفاوت را دارد.
۱۱ . قراردادهای اقساطی با همکاری شرکت لیزینگ طرف قرارداد آریتا منعقد می گردد. لذا سند خودروهای فروخته شده به روش اقساطی در رهن شرکت و یا لیزینگ های طرف قرارداد بوده که پس از تایید و تسویه حساب با شرکت لیزینگ فک رهن خواهد شد.
۱۲ . استفاده از تسهیلات موضوع این بخشنامه موکول به تکمیل و تایید کلیه مدارک درخواستی شرکت لیزینگ طرف قرارداد می باشد و در صورت عدم تایید مدارک، خریدار می تواند اقدام به خرید نقدی نماید و در صورت انصراف، وجه پرداختی عودت داده خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.