معرفی خودرو آئودی A8 مدل 2017

وپرت استادلر مدیرعامل آئودی در نشست عمومی سالانه این شرکت گفت که آئودی A8 جدید اولین سری از خودروهای این خودروساز آلمانی است که از فن آوری خودران بهره مند خواهد بود.

سیستم فن آوری خودران آئودی همچون سیستم اتوپایلوت تسلا، سیستم هدایت خودرو در ترافیک است و به این سدان پرچمدار این امکان را میدهد که موقتا خود را در بزرگراه با سرعت حداکثر ۶۰ کیلومتر بر ساعت هدایت کند.

استادلر گفت: تا سال ۲۰۲۵ ما شاهد خودروهای کاملا خودران در خیابانها خواهیم بود. شرکت آئودی به این فن آوری متعهد است و از حالا این فن آوری را در برنامه کاری خود قرار داده است.

870635662209233464 - معرفی خودرو آئودی A8 مدل 2017

 آئودی A8 با پلت فرم جدید باعث کاهش وزن کلی  شده است  این خودرو دارای جلو پنجره مشبک و ضربه گیر دوباره طراحی شده است و طراحی چراغ های ال ای دی جلو یکی از ویژگی های جدید این خودرو است

در طراحی داخلی کابین از تکنولوؤی پیشرفتهو مجهز استفاده کرده است که ظاهری لوکس و اسپرت به خودرو می دهد.

ظرفیت صندلی این خودرو ۵ نفره است و از روکش های چرم صندلی valcona استفاده می کند و از صندلی ها ی گرم شونده با تهویه خودکار و فرمان قابل تنظیم می باشد چرخ فرمان این خودرو با رنگ سیاه وسفید و دوخت جذاب می باشد که طراحی منحصر به فرد این خودرو حس آرامش را برای سرنشینان فراهم میکند

s150032 medium - معرفی خودرو آئودی A8 مدل 2017

آئودی A8 دارای امکاناتی مانند صفحه نمایش بزرگ در مرکز داشبورد سیستم سرگرمی بلوتوث پورت USB , و WI-FI اتصال به گوشی های هوشمند ,دوربین دید عقب ,صفحه نمایش ال سی دی و تهویه مطبوع هوا اتوماتیک می باشد .

و از لحاظ ایمنی دارای کنترل کشش پایداری ,هشدار خروج لین ,ABS,هشدار برخورد از جلو سنسور پارک و دارای  یک دوربین ۳۶۰, و کروز کنترل می باشد .

139502241811187921298193 - معرفی خودرو آئودی A8 مدل 2017

 آئودی A8 دارای پنج مدل موتور می باشد که  موتور ۲.۰ لیتری جدید  توربو شارژ ۴ سیلندر که در بازار عرضه شده است  که این موتور دارای قدرت ۲۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ پوند فوت نیرو تولید می کند

139502241808594421298193 - معرفی خودرو آئودی A8 مدل 2017

و موتور ۴.۰ لیتری ۸ سیلندر با قدرت ۴۵۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۴ پوندفوت دارد و موتور دیزلی دیگر این خودرو با حجم موتور ۳.۰ لیتری با شش سیلندر و قدرت ۲۴۰ اسب بخار و ۴۰۶ پوند فوت گشتاور دارد و در مدل فول این خودرو موتوری با حجم ۶.۳ لیتری و W12 باقدرت ۵۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۶۱ پوند فوت است

و موتور ۴.۵ لیتری که قادر به ۵۲۰ اسب بخار قدرت  و ۴۸۱ پوند فوت گشتاور است تمام موتور های  آئودی A8 دارای سیستم گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF می باشد که از طریق سیستم کواترو قدرت را به همه چرخ ها منتقل می کند .متاسفانه قیمت این خودور هنوز مشخص نشده است و عرضه این خودرو در سه ماه آخر سال ۲۰۱۶ می باشد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.