شرایط فروش محصولات فاو (FAW) با کشنده Tiger V

کشنده تک محور این شرکت با قیمت ۲.۳۴۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال، کشنده جفت محور با قیمت ۲.۴۴۹.۰۰۰.۰۰۰ریال به فروش می رسد.مدیر فروش این همچنین با اشاره به استقبال از کامیونت ۶ تن  این شرکت به عنوان جدید محصول FAW تصریح کرد: قیمت این محصول ۸۲۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که در تمامی نمایندگی های شرکت به فروش می رسد.

گفتنی است کامیونت Tiger V از پیشرانه توربودیزل ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ کامینز به حجم ۳.۸ لیتر بهره می‌گیرد که بیشینه قدرت ۱۴۰ اسب بخار در دور ۲۶۰۰ و بیشینه گشتاور ۴۴۰ نیوتن.متر را در دور ۱۲۰۰ تا ۲۲۰۰ به گیربکس شش دنده دستی ZF 6S500 آلمان منتقل می کند تا نیرو را از طریق صفحه کلاچ خشک تک صفحه ای ۳۵۰ میلی‌متری به چرخ‌های عقب منتقل کند.
این خودرو با ظرفت کامل بار به جرم ۶ تن می‌رسد و با کمک ترمزهای تمام بادی دو مداره مستقل (جلو وعقب) مجهز به سیستم ضد قفل (ABS) کمپانی KNORR و کمک ترمز اگزوز (خفه کن) به حالت سکون می‌‌رسد. از دیگر تجهیزات ویژه این کامیونت می‌توان به رادیو پخش CD خور دارای پورت USB، تهویه مطبوع دستی، تاخوگراف، شیشه‌های برقی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو، سانروف و بالابر اتاق هیدرولیکی اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.