طراحی جدید و سوداگرانه نیسان جوک در تصاویر رندر شده + نسخه هیبریدی

نسل اول از نیسان جوک در سال ۲۰۱۰ عرضه شد که واقعا یک مدل خاص و عجیب برای این شرکت ژاپنی بود .حال این شرکت  در حال آماده سازی جانشین آن است و در حالی که طراحی آن همیشه چیزی بین حس نفرت / دوست داشتن است  ، جالب است بدانید  نیسان جوک  دومین خودروی پرفروش نیسان در اروپا پس از قشقایی است.

2017 nissan juke rendering 4 - طراحی جدید و سوداگرانه نیسان جوک در تصاویر رندر شده +  نسخه هیبریدی

به زودی، شرکت  نیسان جوک جدید را در نمایشگاه سال آینده رونمایی می کند و  در حال حاضر از  مدل جدید انتظار می رود دارای طراحی منحصر به فردی باشد و طبق گفته های وب سایت موتور وان این خودرو قرار است از نظر ابعادی  کوچک شود و  تحت تاثیر طراحی Gripz مورد ویرایش قرار گیرد.

2017 nissan juke rendering 1 - طراحی جدید و سوداگرانه نیسان جوک در تصاویر رندر شده +  نسخه هیبریدی

ویژگی های اصلی طراحی همانگونه که در تصاویر اولیه مشخص است رشد فاسیا V شکل در جلوی خودرو ، احاطه شده چراغهای عظیم و باریک شدن آن ها در  جلو،چراغ دی لایت  نیز   در بخش پایینی سپر یکپارچه شده اند.

2017 nissan juke rendering 5 - طراحی جدید و سوداگرانه نیسان جوک در تصاویر رندر شده +  نسخه هیبریدی

 نیسان جوک ۲۰۱۸ قرار است بر اساس پلت فرم های مدولار CMF-B که اساس میکرا، رنو کلیو و Captur، و همچنین به عنوان نسل بعدی داچیا داستر است ساخته شود. نیسان جوک کوچک به احتمال زیاد با موتور های آشنای  بنزینی  و دیزلی ، از جمله موتور  ۱.۵ لیتری سبز DCI با ۱۱۰ اسب بخار (۸۱ کیلو وات) وارد بازار شود. اما آنچه جالب تر است این است که شایعات می گویند که SUV کوچک دارای   یک نسخه هیبریدی ترکیبی   با موتور بنزینی و یک موتور الکتریکی برای خروجی ۱۰۹ اسب بخار (۸۰ کیلو وات)است

2017 nissan juke rendering - طراحی جدید و سوداگرانه نیسان جوک در تصاویر رندر شده +  نسخه هیبریدی

نیسان می خواهد رستوران کوچک جدید به یکی از رهبران فن آوری در بخش خود و برای رسیدن به این آن را مجموعه ای از سیستم های ایمنی به عنوان استاندارد نصب کنید. در تمرکز می شود یک دوربین جدید پارکینگ ۳۶۰ درجه، در حالی که منابع نیز نشان می دهد که SUV یک سیستم برای ثبت اطلاعات رانندگی، یک نوع از یک جعبه سیاه است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.