شورلت سیلورادو HD مدل 2017

شورلت سیلورادو HD جدید برای سال ۲۰۱۷ آماده می شود  کشنده شورلت سیلورادو HD از ویژگی های یک سیستم هوای ورودیجدید  که در رانندگی در با ورود هوای خنک و خشک به داخل موتور باعث عملکرد پایدار و دمای موتور در طول شرایط رانندگی دشوار می شود. سیستم استفاده شده تحت آزمایش های گسترده بر اساس چالش برانگیز ترین پیش بینی ها در دنیای واقعی و شرایط رانندی قرار داشته که به شما یک رانندگی مطمئن را هدیه خواهد داد.

Chevrolet Silverado HD 2017 1280 01 - شورلت سیلورادو HD مدل 2017

 هود برجسته در روی کاپوت نوید گر یک  سیستم مکش هوای جدید است که  ۶۰ درصد از هوا ورودی به موتور دیزل Duramax را فراهم می کند. هوا ارائه شده به موتور بسیار نزدیک به دمای محیط خارج و بسیار خنک تر از هوا در زیر کاپوت است. هوای خنک کمک می کند تا موتور بهتر در زمان تحت بار بودن بهتر عمل کند به خصوص در شرایطی که موتور و انتقال حرارت با توجه به اختلاف دما می تواند به سرعت افزایش یابد.

Chevrolet Silverado HD 2017 1280 02 - شورلت سیلورادو HD مدل 2017

اریک Stanczak مهندس ارشدساخت شورلت سیلورادو HD  می گوید : “در حالی به توسعه این سیستم القاء جدید جدید می پردازیم که ما با در نظر گرفته مشتریان خود در حال بکسل حداکثر وزندر هوای گرم  آیزنهاور در روز گرم تابستان می باشند.در شرایطی بیش از ۱۱۰۰۰ فوت بالاتر از سطح دریا، تونل آیزنهاور، بالاترین تونل های ماشین رو در جهان و یکی از بالاترین ارتفاعات جاده ای  در شمال امریکا است.عملکرد موتور به حداکثر هوای سرد نیاز دارد که  هوا نیز باید خشک و تمیز باشد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نشده و باید تا رونمایی رسمی آن صبر کنیم.

Chevrolet Silverado HD 2017 1280 04 - شورلت سیلورادو HD مدل 2017

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.