خط تولید پورشه 718 کیمن مدل 2017 برای تحویل در ماه سپتامبر

تصاویر زیبا و دل فریب زیر مربوط به خط تولید  پورشه ۷۱۸ کیمن است که قرار است در سپتامبر ۲۰۱۶ به عنوان مدل ۲۰۱۷ روانه بازار شود.خط تولید پورشه ۷۱۸ کیمن   در کارخانه این شرکت در اشتوتگارت آلمان است.

porsche 718 cayman production 2 - خط تولید پورشه 718 کیمن مدل 2017 برای تحویل در ماه سپتامبر

این عکس ها به معنای تولید کامل  پورشه ۷۱۸ کیمن دو درب به عنوان اتومبیل ورزشی است که  به زودی وارد بازار شود.شاید خبر خوبی برای خریداران این خودروست.کارخانه Zuffenhausen در حال حاضر قادر به تولید بیش از ۲۲۰ خودرو در روز است.

porsche 718 cayman production 4 - خط تولید پورشه 718 کیمن مدل 2017 برای تحویل در ماه سپتامبر

پورشه ۷۱۸ کیمن با رنگ زیبای آبی خاص خود آمده است تا در سال ۲۰۱۷ علاقه مندان این خودرو با دیگر به خود جذب کند.در واقع مدل ۲۰۱۷ نسل چهارم  پورشه ۷۱۸ کیمن است که یک خودروی کوپه ورزشی با   ظاهر قابل توجه تر از قبل است که در کنار همه این مسائل کار آمد تر از قبل نیز شده است . تنها چند هفته پس از رونمایی از  ۷۱۸ باکستر، مدل پورشه ۷۱۸ کیمن ۲۰۱۷ رونمایی شد.

porsche 718 cayman production 5 - خط تولید پورشه 718 کیمن مدل 2017 برای تحویل در ماه سپتامبر

پورشه ۷۱۸ کیمن جدید که در اصل باکستر جدید است و این حرف بدلیل بهرهمند شدن از  موتور ، شاسی، و به روز رسانی آپشن های باکستر است و فقط در فرم کوپه  می باشد.  پورشه ۷۱۸ کیمن با قیمت حدودی  ۵۴،۹۵۰ دلار برای مدل پایه و ۶۷،۳۵۰ دلار برای مدل  پورشه ۷۱۸ کیمن S است که در ادامه به تفاوت های مهم هر دو از نظر موتوری می پردازیم.شما می توانید برریس تخصصی پورشه ۷۱۸ کیمن ۲۰۱۷ رت در زیر مشاهده کنید.

porsche 718 cayman production 6 - خط تولید پورشه 718 کیمن مدل 2017 برای تحویل در ماه سپتامبر

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

 بررسی تخصصی پورشه ۷۱۸ کیمن مدل ۲۰۱۷ ( Porsche 718 Cayman )

Porsche 718 Cayman 2017 1280 01 - خط تولید پورشه 718 کیمن مدل 2017 برای تحویل در ماه سپتامبر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.