بررسی تخصصی فورد کا plus مدل 2017 (Ford Ka plus)

فورد کا با بهتر بگم  (  Ford Ka plus ) از آن دسته خودرو های قدیمی شرکت فورد است که  از سال ۱۹۹۶ تولید و در خیابان ها جولان داده است.خودروی مناسب برای زندگی شهری پرترافیک مدرن (مثل پراید 😉 ) که از طراحی جالب ۵ درب بهره مند است .حالا در سال ۲۰۱۷ با عظمی بیشتر و طراحی جدید آمده تا بتواند ادامه این راه چندین ساله را طی کند.فورد کا مدل ۲۰۱۷ از نوع موتور و محور جلو است . همه چیز در فورد کا جدید است.خودروی جمهو جور و البته با فضای داخلی   فوق العاده، بهره وری سوخت خوب و رانندگی نرم و البته قیمت مناسب در مقابل امکانات موجود در آن.

Ford Ka plus 2017 1280 03 - بررسی تخصصی فورد کا plus مدل 2017  (Ford Ka plus)

پیوستن فورد کوچک در  کنار فیستای  پرفروش یک جایگزین جدید و جذاب برای خریداران اروپایی که می خواهند ماشین های کوچک شیک و  با کیفیت بالا و مجهز را داشته باشند می باشد.قیمت فورد کا ۹۹۹۰ € در آلمان و £ ۸۹۹۵ در انگلستان است.فورد دارای سابقه ای طولانی در طراحی خودروهای کوچک مقرون به صرفه است که عملی، مقرون به صرفه و نرم هستند.رانندگی چالاک و یک فضای داخلی راحت .

Ford Ka plus 2017 1280 02 - بررسی تخصصی فورد کا plus مدل 2017  (Ford Ka plus)

فورد کا قرار است برای مشتریان اروپایی از ژوئن امسال در دسترس خریداران قرار گیرد.، همه جدید فورد کا یک هاچ بک ۵ درب بر اساس پلت فرم کوچک جهانی خودرو فورد است، ارائه می دهد و فضای سخاوتمندانه برای پنج نفر در طول کلی کمتر از ۴ متر است. فورد کا کمی کوتاه تر از فیستا است و در عوض ۲۹ میلی متر بلندتر است و با یک فضای داخلی بهینه سازی شده است که سقف با طراحی پیشرو سبب افزایش فضای سرنشینان عقب می شود.فضای داخلی این خودرو در حدود ۲۷۰ لیتر است.

 Ford Ka plus 2017 1280 06 - بررسی تخصصی فورد کا plus مدل 2017  (Ford Ka plus)

طراحی  فورد کا الهام گرفته شده  از زبان طراحی فورد که در نوع خود شیک است و دارای نمای خارجی موزون ،جلو پنجره ذوزنقه گسترده و بزرگ با خطوط موازی کروم  و براق  ، چراغ جلو بزرگ جدید است. ضربه گیر ها و دستگیره درب و آینه ها  همرنگ بدنه هستند .

Ford Ka plus 2017 1280 07 - بررسی تخصصی فورد کا plus مدل 2017  (Ford Ka plus)

زیر کاپوت کوچک فورد کا یک موتور   ۱.۲ لیتری Duratec  بنزینی جدید و  کارآمد برای ارائه حداکثر قدرت در مقابل کمترین مصرف  به مصرف کنندگان اروپایی قرار گرفته است.  ۸۵ اسب بخار خروجیو تکنولوژی زمان بندی میل بادامک متغیر مستقل دوقلو به منظور افزایش عملکرد، بهره وری سوخت و کاهش گازهای گلخانه ای از ویژگی های آن است .همراه با گیربکس پنج سرعته دستی.

Ford Ka plus 2017 1280 10 - بررسی تخصصی فورد کا plus مدل 2017  (Ford Ka plus)

بهره وری سوخت با استفاده از کالیبراسیون بهینه سازی شده،سیستم شارژ احیا کننده باتری که موجب صرفه جویی سوخت با حفظ سطح شارژ باتری خودرو با گرفتن انرژی الکتریکی «آزاد شده »در اثر کم شدن دور موتو و توقف و ترمز کردن بدست می آید.موتورهای الکتریکی به عنوان وسیله‌ای برای بهینه کردن بازده درون‌سوزی و بازیابی انرژی جنبشی حاصل از ترمز و حرکت سرازیری خودرو عمل می‌کنند. موتور درون‌سوز می‌تواند هنگامی‌که خودرو حرکت نمی‌کند یا سرعت آن پایین‌تر از آستانه از پیش تنظیم شده‌است، متوقف شود و به جای آن از موتور الکتریکی استفاده شود. عملیات درون‌سوزی با تنظیم کردن سرعت و گشتاور موتور محرکه بهینه می‌شود. موتور الکتریکی، در صورتی که موتور محرکه توانی بیش از توان درخواستی راننده تولید کند، از آن توان برای شارژ باتری استفاده می‌کند که از این انرژی ذخیره شده برای تولید توان اضافی هنگامی‌که موتور محرکه توانایی تولید توان درخواستی را ندارد، استفاده می‌شود.

Ford Ka plus 2017 1280 13 - بررسی تخصصی فورد کا plus مدل 2017  (Ford Ka plus)

فورد کا دارای ویژگی های جدید در شاسی منحصر به فرد خود است از  جمله سیستم فرمان، فنرها و کمک ها، فنر لول جلو، فنر بندی محور عقب و لاستیک، همراه با بهره وری از موتور جدید ،طراحی جدید جهت کاهش صدای برخورد باد به خودرو ، تهویه مطبوع،سیستم ارتباطات صوتی فعال،AppLink،سیستم SYNC،فورد MyKey،سیستم ایمنی با شش کیسه هوا، کنترل پایداری الکترونیکی ،کمک هیل ،فرمان چرم با کروز کنترل، صندلی های جلوی  گرم شونده، سیستم صوتی DAB، سنسور پارک عقب و رینگ های آلیاژی ۱۵ اینچی جدید می باشد.

Ford Ka plus 2017 1280 04 - بررسی تخصصی فورد کا plus مدل 2017  (Ford Ka plus)

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.