خودروی خاص مورگان EV3 مدل 2017 را بیشتر بشناسیم

مورگان EV3 اولین بار در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودروی ژنو موتور نمایش داده شد.  در دنیایی که همه به دنبال جهانی با صفر درصد تولید گازهای گلخانه هستند چه می شد اگر یک وسیله نقلیه الکتریکی ساخته شده بود که تمام انرژی خود را فقط از برق بدت بیاورد .

مورگان EV3  پذیرای فن آوری های جدید، یک طرح هیجان انگیز و خاص و همچنان با ویژگی های خاص مثل  وزنی کمتر از ۵۰۰ کیلو گرم با ۳ چرخ برقی که جالب است می تواند تا فاصله مسافت ۱۵۰ مایلی را طی کند.

چابکی و سبک وزنی و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر کمتر از ۹ ثانیه و بیشترین سرعت بالاتر از ۹۰mph با یک روکش خاص و یک شاسی با فضای قرار گیری  باتری لیتیوم  ۲۰KWh  از صفات این خودروست که   با قدرت خروجی در حد  ۴۶kW که روی محور عقب منتقل می شود.

مورگان EV3  اولین وسیله نقلیه ساخت شرکت مورگان است که با استفاده از کامپوزیت  پانل های کربن در ساخت و ساز بدنه خود  و پوشش های tonneau و غلاف UK ساخته شده .به نظر من این خودرو   از  اتومبیل های ۱۹۳۰ مسابقه های  Aero الهام گرفته شده است یا حتی از  موتور سیکلت  های سال ۱۹۵۰ فانتزی

 

مورگان EV3 قرار است در سه ماه آخر سال ۲۰۱۶ به عنوان مدل ۲۰۱۷ تولید می شود .به امید اینکه ایران هم دست از خودرو های بنزینی برداره و به سمت زیستی سبز برود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.