میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2017 (MitsubishiOutlander PHEV )

میتسوبیشی موتورز در  شمال امریکا  و در شرکت (MMNA) اقدام به تولید میتسوبیشی اوتلندر PHEV در نسخه ی پلاگین هیبریدی کرد که چندی قبل در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶  به نمایش در آمد.میتسوبیشی اوتلندر PHEV  دارای یک موتور بسیار کارآمد ۲.۰ لیتری گازی و دو موتور الکتریکی با عملکرد بالا و سیستم برتر میتسوبیشی است که  از نوع  سیستم چهار چرخ محرک کنترلی است  (S-AWC).

Mitsubishi Outlander PHEV 2017 1280 07 - میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2017  (MitsubishiOutlander PHEV )

در اصل میتسوبیشی اوتلندر PHEV دارای سیستم ۴WD  با موتور دوقلو الکتریکی است که توزیع گشتاور سریع و بهینه سازی شده ای را فراهم می کند مشخص است که این موتورها به طور جداگانه در محور جلو و عقب نصب شده به ارائه دقیق عملکرد ۴WD پاسخگو خواهند بود بخصوص در کنار سیستم S-AWC برای شما تضمین ثبات رانندگی بسیار عالی و همچنین  باتری تامین کننده برق برای موتور از نوع باتری ۱۲kWh لیتیوم یون با ظرفیت بالاست .

Mitsubishi Outlander PHEV 2017 1280 09 - میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2017  (MitsubishiOutlander PHEV )

سه حالت رانندگی در دسترس هستند: EV (حالت تمام الکتریکی)، ترکیبی سری (برق با کارکرد ژنراتور) و هیبرید موازی (در خودروهای هیبرید موازی دو سیستم الکتریکی و احتراق داخلی با هم به طور مکانیکی در ارتباط هستند و مجموع توان دو منبع، توان حرکتی خودرو را تأمین می­نماید. در این ساختار ژنراتور حذف شده و موتور الکتریکی و موتور احتراقی از طریق یک سیستم انتقال قدرت به طور مشترک با چرخ­های محرک ارتباط دارند. سیستم الکتریکی توسط باتری­ها و سیستم احتراق داخلی توسط منبع سوخت فسیلی مستقلاً تغذیه می­شوند. ). سیستم PHEV با انتخاب به طور خودکار سبب بدست آمدن یک راندمان عالی می شود.این خودرو همچنین دارای یک حالت احیا ترمز است که در هنگام ترمز انرژی جدب می شود.

Mitsubishi Outlander PHEV 2017 1280 0a 1 - میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2017  (MitsubishiOutlander PHEV )

ایمنی و راحتی از ویژگی های جدید در میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل ۲۰۱۷ است که اگر بخواهیم به برخی از این موارد اشاره کنیم باید  : مانیتور با مشاهده نمای ۳۶۰ درجه خوردو ،سیستم پیشگیری از  برخورد ، تشخیص عابر پیاده، مانیتورینگ نقطه کور،هشدار ترافیک عقب ،سیستم (RCTA)، و اتصال به گوشی های هوشمند  از جمله اپل CarPlay ™، سیستم Android ™ و موارد دیگر اشاره کرد.باید تا انتشار رسمی این خودرو جهت در دست داشتن اطلاعات بیشتر کمی صبر کرد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.