نگاهی به چشم انداز 100 ساله رولز رویس و بی ام و با کانسپ های مفهومی آنها

انجام هر کاری برای ۱۰۰ سال آینده یک دستاورد است،   چشم انداز ۱۰۰ سال آینده  رولز رویس چشم انداز ۱۰۰ سال آینده بی ام و   ، دقت کنید که چگونه یک ظاهر طراحی شده از یک برند می تواند به قرن بعدی نگاه کند. چشم انداز آینده ۱۰۰  سال بعد .BMW با توجه به ضرورت طراحی یک خودروی مدرن و همچنین بروز با قابیت شخصی شدن رنگ ها و تمام مسائل داخل خودرو  این مدل های مفهومی راتولید کرده است.اینکه  هر خودرو می تواند خود را متناسب با راننده ست کند. با تغییر رنگ سقف و نور داخلی برای مطابقت با سلیقه سوار هر فرد.طراحان تاکید عمده در به حداکثر رساندن فضای داخلی خودروی مفهومی دارنند. یک صندلی کناری بدون  هیچ کنسول وسطی و با استفاده از  یک فرمان و پدال و یک صفحه نمایش که می تواند مسیر را از طریق  نمایش بر روی شیشه ی جلویی  به شما نشان دهد.

rolls royce vision next 100 concept 9 - نگاهی به چشم انداز 100 ساله رولز رویس و بی ام و با کانسپ های مفهومی آنها

رولز رویس نیز در چشم انداز ۱۰۰  سال  آینده به طراحی خودرویی با   یک پلت فرم بسیار سبک وزن و برقی کرده است. گه بتوان با استفاده از مواد کامپوزیت و فن آوری جدید مانند چاپ ۳D خودرویی مطابق با بدنه ای  سفارشی که متناسب با خواسته های طراحی دقیق خریدار خود است ایجاد کند..در  این خودرو  به طور مستقل هیچ نیازی نیست که از یک  فرمان، ابزار، و یا حتی صندلی راننده سنتی استفاده شود. در عوض، سرنشینان در چیزی شبیه به یک نیمکت نشسته، و یک راننده مجازی شما را بر اساس نیاز هدایت می کند.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

2 نظرات
  1. ابوالفضل نوری می گوید

    در مورد زشت شدن موافقم .اما هر چیزی می تواند مثبت باشد و می تواند منفی هم باشد.بسته به نوع کاربری دارد.مثل انرژی های رادیو اکتیو

  2. محمد می گوید

    تکنولوژی روز به روز داره زشت تر میشه چون بدست کسایی افتاده که به نیت مدرن بودن و راحت بودن و آسون کردن زندگی دست به ساخت هر چیزی میزنن و نمیدونن واقعیت اینکه اینها در اینده باعث فلج کردن دنیا میشه به حدی پیشرفت میکنیم که فردا در اینده هر انسانی با ۲۰۰ کیلو وزن نیازی به تکون خوردن نداشته باشه چرا چون تکنولوژی هست الکی دلمون خوش کردیمه واسه همینه هر دهه عمر آمدم ها داره کمتر میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.