شرایط فروش شرکت اطلس خودرو با محصولات کیا موتورز مدل های 2015 و 2016

لیست قیمت فروش خودروهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ کیا موتورز

          برای نمایش بهتر بر روی عکس کلیک کنید

  • لیست قیمت فروش نقدی و اقساطی با شرایط تحویل ۳۰ روزه

  • لیست قیمت فروش نقدی و اقساطی با شرایط تحویل ۶۰روزه

  • لیست قیمت فروش علی الحساب با شرایط تحویل ۹۰ و ۱۲۰ روزه با سود مشارکت

MK95013100:کد

      برای دانلود لیست قیمت خودروها اینجا را کلیک کنید.
شرایط فروش

۱- تمامی هزینه های شماره گذاری، هزینه پلاک، عوارض سالانه شهرداری و بیمه شخص ثالث یکساله برای کلیه خودروها به عهده شرکت می باشد. ​

۲- پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به عهده خریدار میباشد و پیش از تحویل خودرو، نقدا دریافت خواهد شد.

۳- درشرایط خرید اقساطی پرداخت هزینه بیمه بدنه یکساله به عهده خریدار میباشد که پیش از تحویل خودرو، نقدا دریافت خواهد شد.

۴- کلیه خودروها دارای گارانتی ۵ ساله و یا ۱۵۰.۰۰۰ کیلومتر توسط شرکت اطلس خودرو می باشند.

۵- حق الزحمه عاملیت مجاز/نمایشگاه امانی فروش توسط شرکت تأمین و پرداخت می گردد و بنابراین دریافت هرگونه وجه اضافی تحت هر عنوان غیر مجاز و برخلاف مقررات شرکت می باشد.

۶- متقاضیان خرید خودرو مکلف می باشند کلیه وجوه مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط بنام و به حساب بانکی شرکت اطلس خودرو (سهامی خاص) تادیه و واریز نمایند در صورت عدم رعایت مورد فوق شرکت اطلس خودرو هیچگونه مسئولیت و تعهدی در قبال متقاضی نخواهد داشت.

۷- در شرایط خرید اقساطی، تامین شرایط خرید به عهده خریدار می باشد که پس از احراز و تایید آن توسط شرکت قابل قبول خواهد بود.

۸- مبالغ پیش پرداخت اعلام شده در جدول فوق مختص شرایط فروش با تعهد تحویل ۱۲۰ روز کاری می باشد و پیش پرداخت فروش با تعهد تحویل ۹۰ روزه کاری در سه ودیعه قابل پرداخت خواهد بود.

۹- در شرایط پیش فروش علی الحساب با تعهد تحویل ۹۰ روزه و ۱۲۰روزه، سود مشارکت و خسارت انصراف از خرید به مبلغ ۷۰ ریال در ازای هر یکصد هزار ریال مبلغ سپرده نقدی خریدار نزد شرکت به صورت روز شمار محاسبه و پرداخت خواهد گردید.

۱۰- در شرایط پیش فروش علی الحساب با تعهد تحویل۹۰ روزه و ۱۲۰روزه، در صورت درخواست خریدار و پس از تأئید شرکت، خسارت تأخیر احتمالی به مبلغ ۱۵ ریال در ازای هر یکصد هزار ریال مبلغ سپرده نقدی خریدار نزد شرکت مازاد بر سود مشارکت ۷۰ ریال به صورت روز شمار محاسبه و پرداخت خواهد گردید.

۱۱- در شرایط پیش فروش علی الحساب با تعهد تحویل ۹۰روزه و ۱۲۰روزه،  الباقی قیمت قطعی خودرو بر اساس قیمت و شرایط جاری فروش همان خودرو در زمان تحویل خودرو و توسط متقاضی در وجه شرکت پرداخت خواهد شد که در صورت وجود شرایط پرداخت اقساطی در لیست قیمت جاری در آن زمان و همچنین فراهم آوردن ضوابط فروش اقساطی توسط متقاضی، پس از واریز الباقی سهم نقدی (در صورت تعلق) که در وجه شرکت پرداخت خواهد شد، باقیمانده طی چک های متساوی الوجه که تعداد چک ها و مبلغ هر یک از آنها با سررسید های یک ماه از یکدیگر و اولین آن به تاریخ یک ماه پس از تاریخ صدور کاردکس خودروی مورد درخواست،توسط شرکت محاسبه و اعلام خواهد شد و قبل از تحویل خودرو توسط متقاضی صادر و به شرکت تسلیم خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.