پیش معرفی خودروی تویوتا فور رانر مدل 2017 (Toyota 4Runner TRD ) + اولین تصاویر رسمی

 تویوتا فور رانر یکی از خودرو های در حال رشد و پیشرف شرکت تویوتا است.خودرویی آفرود و مناسب برای چالش های بیابانی و کوهستانی. تویوتا فور رانر جدید در طراحی بیرونی به میزان متوسطی باز طراحی شده است. بدنه بروز شده و رینگ های جدید ویژه  تویوتا فور رانر  بهمراه کابین بروز شده.

2017 toyota 4runner trd off road premium - پیش معرفی خودروی تویوتا فور رانر مدل 2017 (Toyota 4Runner TRD )  + اولین تصاویر رسمی

 تویوتا فور رانر  به احتمال زیاد به یک موتور  ۴.۰ لیتری ۲۴ سوپاپه و  DOHC از نوع  V6  مجهز شده است. موتوری که می تواند ۲۷۰ اسب بخار قدرت و  ۲۷۸ نیوتن متر گشتاور تولید  کند که این نیرو با یک گیربکس  ۵ سرعته  به   چرخ مجهز به سیستم قفل دیفرانسیل منتقل می شود.شتاب این خودرو باید چیزی در حدود  ۰ تا ۱۰۰  فقط  ۷.۶ ثانیه باشد.همچنین قابلیت  بکسل در حدود ۴۷۰۰ پوند را خواهد داشت.

2017 toyota 4runner trd off road premium 2 - پیش معرفی خودروی تویوتا فور رانر مدل 2017 (Toyota 4Runner TRD )  + اولین تصاویر رسمی

قیمت در نظر گرفته شده برای خودری  تویوتا فور رانر  ۲۰۱۷ در مدل استاندارد در حدود ۳۰.۰۰۰ دلار  و در مدل فول ۴۵۰۰۰ دلار است.این خودرو به احتمال یقیین باید در پایان سال ۲۰۱۶ وارد بازار شود.هنوز برای  دسترسی به اطلاعات تکمیلی باید با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.