بررسی کیا ریو ساب کامپکت مدل 2018 (Kia subcompact crossover)

نسل بعدی  کیا ریو به عنوان خودروی  ساب کامپکت  یا بهتر بگیوییم  کیا ریو SUV معرفی شد.در سال ۲۰۱۳ برای بار اول این خودرو به عنوان یک کانسپت جدید رونمایی شد ولی آن زمان معلوم نبود که این خودرو نسل بعدی کیا ریو است.کیا در حال تکمیل امکانات و نکات تکمیلی و ایمنی این خودروست  تا زمانی که  کیا ریو SUV را به عنوان نسل چهارم و بهترین نسل آن در اوایل ماه اکتبر و در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش رسمی بگذارد.

کیا ریو ساب کامپکت SUV  در زیر کاپوت خود از موتورهای بنزینی سه و چهار سیلندر از نوع توربوشارژبهره می برد که البته یک مدل  پلاگین هیبرید از این خودرو نیز تولید خواهد شد.موتور بنزینی ۱.۶ لیتری طبیعی آسپیره با یک موتور الکتریکی قرار است در  کیا ریو ساب کامپکت خروجی ترکیبی ۱۴۱ اسب بخار (۱۰۴ کیلووات) و ۱۹۵ پوند-فوت (۲۶۴ نیوتن متر) گشتاور است. مدل هیبرید این خودرو از یک باتری لیتیوم یون پلیمر با ظرفیت ۱.۵۶ کیلووات ساعت بهره می برد.

جالب است کهکیا ریو ساب کامپکت جدید هنوز وارد بازار نشده اسمش در کمار خودرو های هم رده همچون نیسان جوک قرار می گیرد.برای اطلاع از مشخصات داخلی و امکانات و همچنین آپش های این خودرو بهتر است تا نمایشگاه پاریس کمی صبر کنید.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.