خودروی مفهومی نیسان بلاد گلیدر (Nissan BladeGlider Concept)

 نیسان بلاد گلیدر یه خودروی مفهومی است که شاید در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ پا به عرصه رقابت بگذارد.خودرویی که برقی و الکتریکی است و اما در کنار این همه نگاهی به دنیای مدرنیته دارد.نگاهی که اگر کمی دقت کنیم متوجه خواهیم شد که تمامی خودرو سازان بزرگ دنیا همچون بی او و و مرسدس بنز نیز به این سمت کشیده شده اند.طراحی های ۳ چرخ و یا باریک و جمع و جور با موتور های الکتریکی و چرخ های کوچک تر .سبک تر و مناسب برای دنیای پیشرو.

Nissan BladeGlider Concept 2016 1280 02 - خودروی مفهومی نیسان بلاد گلیدر (Nissan BladeGlider Concept)

 نیسان بلاد گلیدر  از ویژگی های ترکیبی از شاسی پیشرفته با فیس جلوی  باریک و نمای عقب گسترده تر برای افزایش کارایی آیرودینامیکی این خودرو .در داخل خودرو  یک صفحه نمایش پیشرفته که توان نمایش  سرعت، شارژ باتری، حالت بازسازی و نقشه ها را نشان می دهد.

Nissan BladeGlider Concept 2016 1280 05 - خودروی مفهومی نیسان بلاد گلیدر (Nissan BladeGlider Concept)

موتور  نیسان بلاد گلیدر  ۱۰۰ درصد برقی است و با عملکرد گیربکس استثناییش که توسط ویلیامز مهندس شرکت نیسان طراحی شده است می تواند حداکثر سرعت بیش از ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت را برای شما به ارمغان بی آورد.شتاب ۰-۱۰۰کیلومتر این خودرو کمتر از پنج ثانیه و از دو موتور الکتریکی ۱۳۰kW بهره می برد.محل ذخیره انرژی در این خودرو توسط پنج ماژول باتری یون لیتیوم ۲۲۰kW عرضه می شود.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.