پیش بررسی فولکس واگن CC مدل 2018 (Volkswagen CC)

در اولین نگاه در نسل بعدی از ماشین فولکس واگن CC  به سبک متمرکز خودرو ساز آلمانی پی می بریم. در تصاویر زیر نمونه ی اولیه فولکس واگن CC جدید و در حال تست را  در جاده های کالیفرنیا مشاهده می کنید. گرچه خودرو به شدت مخفی شده است  ولی بسیار شباهت زیادی با  کوپه ی مفهومی  GTE دارد. بسیاری از جزئیات در این خودرو پنهان باقی می ماند ، اما آشکار  است که در این خودرو از سقف کوپه مانند استفاده شده است.در قسمت جلوی این خودرو نیز  وجود یک جلو پنجره مشبک و چراغ جلو جدید بنظر می رسند.

2018 volkswagen cc spy photos 04 - پیش بررسی فولکس واگن CC مدل 2018  (Volkswagen CC)

فولکس واگن CC دارای ابعاد  ۴۸۶۹ میلی متر طول، ۱۸۶۵میلی متر  عرض، ۱۴۰۷میلی متر   ارتفاع و فاصله دو محور۲۸۴۱میلی متر    است.. این اعداد نشان می دهد که این خودرو در مدل ۲۰۱۸ خود افزایش طول ۱۰۳میلی متر ، افزایش عرض  ۳۳میلی متر و ۴۹ میلی متر کاهش ارتفاع داشته است. فاصله ی دو محور  نیز ۵۱ میلیمتر طولانی تر شده است.با وجود افزایش فاصله دو محور مسلما با افزایش فضای داخل کابین روبرو خوایم بود.

2018 volkswagen cc spy photos 02 - پیش بررسی فولکس واگن CC مدل 2018  (Volkswagen CC)

فولکس واگن CC قرار است به عنوان  مدل پلاگین هیبریدی روانه بازار شود.این خودرو از یک موتور ۳.۰ لیتر  از نوع   شش سیلندر  با توان خروجی ترکیبی ۲۷۹ کیلو وات بهرمند خواهد شد.که در حالت بنزینی ۲۲۰ کیوات نیرو تولید می کند که با کمک موتور های الکتریکی ۴۰ کیلوات در جلو و یک موتور الکتریکی دیگر با توان ۸۵  کیلوات در عقب خود به رقم ۲۷۹ کیلوات دست پیدا می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.