ب ام و نسخه جدید از مدل مفهومی Hommage 2002 را معرفی کرد

ب‌ام‌و همچنان با روش‌های مختلفی مشغول جشن گرفتن صدمین سال تاسیس خود است. این شرکت که پیش‌تر با معرفی ۲۰۰۲ Hommage، یاد مدل افسانه‌ای ۲۰۰۲، اولین خودروی مجهز به توربوشارژر خود را جشن گرفته بود، اکنون نسخه‌ی جدیدی از این خودروی مفهومی را با ظاهری مسابقه‌ای برای رویداد Pebble Beach آماده کرده است.

خودروی مفهومی ب‌ام‌و  ۲۰۰۲ Hommage در ماه می سال جاری معرفی شد. این خودرو که برای گرامی داشتن مدل بسیار محبوب ۲۰۰۲ توربو ۱۹۷۳ توسعه یافته بود، از شمای مشابهی با نمونه‌ی مفهومی CSL Hommage بهره می‌برد. خودروی مفهومی ۲۰۰۲ Hommage که در رویداد ویلا دِسته در گوودوود در معرض نمایش قرار داده شده بود، به رنگ آبی و مشابه با نسخه‌ی اصلی ۲۰۰۲ رنگ‌آمیزی شده بود. ب‌ام‌و اکنون نسخه‌ی جدید از این خودروی مفهومی را با ظاهر و رنگ‌آمیزی مسابقه‌ای برای نمایش در رویداد Pebble Beach آماده کرده است.

4f95c0fd df65 4fb8 83c5 51aded1137c8 - ب ام و نسخه جدید از مدل مفهومی Hommage 2002 را معرفی کرد

خودروی مفهومی ب‌ام‌و ۲۰۰۲ هومیج با رنگ نارنجی تیره در کنار استفاده از رینگ‌های ۲۰ اینچی طلایی، نمای جذابی به خود گرفته است. بخش بالایی خودرو نیز به رنگ مشکی رنگ‌آمیزی شده است که به ظاهر مسابقه‌ای خودرو کمک چندانی کرده است. نوشته‌های Turbomeister در کنار کالیپرهای طلایی رنگ ترمز، از دیگر جوانب ظاهری قابل توجه خودروی مفهومی جدید ب‌ام‌و است.

ب‌ام‌و 2002 Hommage 5 - ب ام و نسخه جدید از مدل مفهومی Hommage 2002 را معرفی کرد

به جز ظاهر جدید، این نسخه از ب‌ام‌و ۲۰۰۲ هومیج تفاوت دیگری با نمونه‌ی اصلی آن ندارد. این موضوع به معنی گلگیر‌های عضلانی، چراغ‌های جلو و عقب فرو رفته در بدنه و خط سراسری فیبرکربن روی بدنه است.

ب‌ام‌و 2002 Hommage 1 - ب ام و نسخه جدید از مدل مفهومی Hommage 2002 را معرفی کرد ب‌ام‌و 2002 Hommage 7 - ب ام و نسخه جدید از مدل مفهومی Hommage 2002 را معرفی کرد

نظر شما در رابطه با این خودروی ب‌ام‌و چیست؟

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.