معرفی خودروی بیوک کاسکادا ST مدل 2017 (Buick Cascada)

 بیوک کاسکادا ST یا بهتر بگوییم نسخه ورزشی  و اسپرت در لغت مخفف Sport Touring می باشد. بیوک کاسکادای جدید دارای تجملات غیر منتظره ای همانند صندلی چرمی ،شیشه های مقاوم در برابر UV  و همچنین افزایش عایق شدن کابین و در نتیجه کاهش صدا می باشد.

 2017 Buick Cascada - معرفی خودروی بیوک کاسکادا ST مدل 2017 (Buick Cascada)

 بیوک کاسکادا ST دارای موتور ۱۶۰۰ سی سی است که خروجی ۲۰۰ اسب بخار نهایت قدرت این موتور است. همچنین این خودرو دارای خروجی ۲۰۷ نیوتن بر متر گشتاور است.همچنین این نیرو و گشتاور توسط یک سیستم انتقال  ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های منتقل می شود.

2017 buick cascada sport touring 3 - معرفی خودروی بیوک کاسکادا ST مدل 2017 (Buick Cascada)

 بیوک کاسکادا مدل اسپرت ادیشن دارای ظرفیت حمل ب سرنشینی و از نوع محور جلو می باشد.در ضمن شکل ظاهریی این خودرو از نوع دو درب است.یوک کاسکادا ST دارای رنگ بندی جدید ، طراحی رینگ های ۲۰ اینچی جدید و دیگر محتوای سفارشی است که باعث افزایش سطح این خودرو نسبت به همرده های خود می شود.جایگاه این خودرو را در کنار رقبایش را ی توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

2017 buick cascada touring - معرفی خودروی بیوک کاسکادا ST مدل 2017 (Buick Cascada)

بیوک کاسکادا ST مدل ۲۰۱۷ دارای قیمت  ۳۷،۸۸۵  دلار است.در ابتدای سال ۲۰۱۷ در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. امتیاز  پنج ستاره ایمنی در تست تصادف از NHTSA از افتخارات این خودرو است. StabiliTrak، سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش ،دی لایت LED ،کیسه های جلو/زانویی/پرده ای،اشتراک  OnStar به مدت ۳ ماه کمک  پارک جلو و عقب ،دوربین دید عقب ،هشدار خروج از خط  ،هشدار  برخورد  جلو ،کمربند ایمنی ۳ نقطه  و هشدار فشار تایر ها تمامی موارد مهم ایمنی در این خودرو می باشد.

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.