معرفی کوئنیگزگ آگرا RS با بدنه ی طلاکاری شده (Koenigsegg Agera RS)

کوئنیگزگ آگرا RS مورد نظر ما که در تصاویر مشاهده می کنید دارای به یک صاحب اروپایی است.آقای نایارا (Naraya ) صاحب این خودرو است. کوئنیگزگ آگرا RS مذکور در کارخانه کوئنیگزگ توسط Ettore Callegaro یک صنعتگر ایتالیایی شناخته شده طراحی و تیون شده است.از مدل کوئنیگزگ آگرا RS  فقط ۲۵ عدد در دنیا ساخته و فروخته شده است. قیمت این خودرو  ۱.۶۵ میلیون دلار اعلام شده است.

koenigsegg agera rs naraya 4 - معرفی کوئنیگزگ آگرا RS با بدنه ی طلاکاری شده  (Koenigsegg Agera RS)

طلای ۱۸ عیار در پوشش بیرونی بر روی بدنه فیبر کربنی نسب شده است. در داخل نیز از صندلی به رنگ آبی  و از نوع چرم Alcantara استفاده شده است.تمامی لوازم های فلزی داخلی بجای کروم واستیل از طلا استفاده شده است.جالبتر آنکه در قسمت پلاک خودرو  با ۱۵۵ الماس طراحی و تزیین شده است.

koenigsegg agera rs naraya - معرفی کوئنیگزگ آگرا RS با بدنه ی طلاکاری شده  (Koenigsegg Agera RS)

در بخش قدرت و فنی کوئنیگزگ آگرا RS  از یک موتور ۵.۰ لیتری، دو توربو و ۸ سیلندر استفاده شده که می تواند خروجی  ۱۱۶۰ اسب بخار (۸۶۵ کیلووات به  چرخ های عقب از طریق یک گیربکس هفت سرعته منتقب کند.این خدرو ۴۵۰ کیلوگرم وزن دارد و شتاب ۰ تا ۴۰۰ کیلومتر بر ثانیه این خودرو فقط ۲۰ ثانیه است.

 

 

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.