10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

صندلی خوب تفاوت بین زندگی راحت و البته حس ناخوشایند پشت فرمان را نشان می‌دهد.

Mulsanne - 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

اکثر راننده‌ها چندین ساعت را در هفته پشت فرمت سپری می‌کنند بنابراین جای تعجبی ندارد که خودروسازان زمان و هزینه‌ی زیادی را برای هر چه ‌بهتر ساختن صندلی‌ها صرف می‌کنند. اینجا ۱۰ خودرو با بهترین صندلی‌ها معرفی شده‌اند.

  1. ولوو V90

Volvo V90 - 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

این خودرو اعتبار ولوو به عنوان سازنده مدل‌هایی با بهترین صندلی و فضای زیاد کابین را نشان می‌دهد. این استیت به‌صورت استاندارد با صندلی‌های چرمی عرضه شده و بسیار نرم و آرامش‌بخش هستند و بنابراین نیاز به هزینه اضافی برای تهیه صندلی‌های اسپورت سفارشی نیست.

داشبورد شیک خودرو نیز به همراه فضای کابین راضی کننده و کاربردی از نقاط قوت این خودرو هستند. اگرچه که این عناصر احساس‌برانگیز هستند اما صندلی‌های راحت خودرو برجسته‌ترین نقطه کابین حتی برای افراد قدبلند است.

  1. مرسدس بنز S کلاس

Mercedes S Class - 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

کابین S کلاس محیطی دل‌چسب برای گذران وقت است و آسایش زیادی در آن وجود دارد. گجت هایی با تکنولوژی بالا در کابین خودرو بکار گرفته شده و حس اشرافیت و راحتی فوق‌العاده‌ای را به آن اعطا کرده‌اند.

صندلی‌های جلو حمایت‌کننده و نرم هستند و موقعیت رانندگی خودرو فوق‌العاده است و لمس صندلی‌های گرم شونده آن حس خوبی را ایجاد می‌کند. در عقب خودرو سرنشینان S کلاس با فضای زیادی مواجه هستند. جز این نیز از پرچم‌دار لوکس مرسدس بنز انتظار نمی‌رود. بهترین نکته اینکه S کلاس کابریولت راحتی زیادی را نیز با سقفی کانورتیبل ارائه می‌کند.

  1. رنجروور SV اتوبیوگرافی

Range Rover SVAutobiography - 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

همان‌گونه که از یک رنجروور فول انتظار دارید، سرنشینان جلوی خودرو با چرم عالی و فضایی لوکس مواجه هستند؛ اما فضای پشتی جایی است که واقعاً توجه شما را به خود جلب می‌کند. صندلی‌ها میزهای تاشوی برقی دارند و همچنین پورت‌های USB و دسترسی به کنترل‌های سیستم تهویه به چشم می‌خورند.

موارد دیگری هم وجود دارند از جمله اینکه صندلی‌ها به‌صورت الکتریکی قابل تنظیم بوده و ماساژور نیز دارند. در پشت صندلی‌های جلو نیز صفحه لمسی ۸ اینچی وجود دارد.

  1. سیتروئن گرند C4 پیکاسو

Citroen Grand C4 Picasso - 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

این خودرو ثابت می‌کند که نباید برای به دست آوردن خودرویی راحت و جادار پول زیادی خرج کنید. این خودروی MPV خانوادگی طراحی منعطف و کاربردی فوق‌العاده‌ای داشته و صندلی‌های ردیف سوم آن قابل تا شدن هستند.

صندلی‌های ردیف دوم دارای سه صندلی فول سایز هستند بنابراین نفر وسطی احساس ناراحتی نخواهد داشت. اضافه کردن صندلی‌های گرم شونده و با تنظیم الکتریکی سفارشی همه موارد را به سطح دیگری منتقل می‌کند.

  1. ب ام و سری ۷

BMW 7 Series 546x261 - 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

سری ۷ دیگر سدان لوکس با فضای زیاد کابین و صندلی‌های نرم و خوب است. صندلی‌های جلو و عقب بسیاری حمایت‌کننده بوده و طراحی خوبی برای مسافرت‌های طولانی دارند که سواری نرم خودرو را تکمیل می‌کنند.

مدل دارای فاصله طولانی بین محورها حتی فضای بیشتری را فراهم می‌کند. همچنین عملکردهایی نظیر ماساژ، گرم شوندگی و… برای صندلی‌ها وجود دارند. همچنین صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی سفارشی نیز وجود دارد که کابین را فوق‌العاده‌تر می‌کند.

  1. رولزرویس فانتوم

Rolls Royce Phantom - 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

فانتوم ارزان نیست اما قطعاً در ازای آن چیزی که پرداخت می‌کنید چیز خوبی به دست می‌آورید. کابین خودرو وسیع بوده و احساس خوبی دارد. مواد با کیفیت و کیفیت ساخت خودرو غیرقابل‌رقابت هستند درحالی‌که آپشن های زیادی نیز وجود دارند.

صندلی‌های نرم و حمایت گر جلو با فضای زیاد بخش پشتی تکمیل کننده اشرافیت خودرو هستند. میزهای تا شونده نیز در خودرو وجود دارند و صندلی‌ها عملکرد ماساژ را نیز ارائه می‌کنند. حتی می‌توان سقف نورانی ستاره‌ای را سفارش داد که چیزی بی‌بدیل است.

  1. مینی هاچبک

Mini Hatchback - 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

استایل بامزه این خودرو با طراحی رتروی کابین همخوانی دارد. با توجه به پولی که برای خرید این خودرو پرداخت می‌کنید، صندلی‌های راحت و احساس‌برانگیزی را دریافت می‌کنید. احساس خوبی از ساخت کابین دارید و محیط کلی خودرو دل‌چسب است.

جدیدترین نسخه مینی فضای بیشتری در عقب دارد. صندلی‌های جلو حمایت‌کننده و راحت هستند و تنظیمات راحتی دارند.

  1. اشکودا ساپرب استیت

Skoda Superb Estate - 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

ساپرب یکی از جادارترین خودروهای استیت بازار است و فضای پای زیادی در عقب دارد. شاید کیفیت کابین این خودرو در حد ب ام و یا ولوو نباشد اما احساس خوش‌ساخت بودن را داشته و تجهیزات استاندارد زیادی دارد.

سرنشینان و راننده قدبلند احساس راحتی زیادی در جلو خواهند داشت درحالی‌که صندلی‌های نرم و حمایت‌کننده عقب نیز فضای پای زیادی را ایجاد کرده‌اند. با در نظر گرفتن فضای زیاد این خودرو، ساپرب استیت ارزش در برابر بهای پرداختی فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد.

  1. بنتلی مولسان

Bentley Mulsanne - 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

با هیبت و قیمتی که مولسان دارد، جای تعجبی نیست که این خودرو یکی از بهترین کابین‌ها را ارائه می‌کند. صندلی‌های عقبی حمایت‌کننده و نرم و جادار هستند و چرمی بوده و تنظیمات فراوانی دارند.

کف‌پوش‌هایی از پوست گوسفند نیز در کف خودرو موجود بوده و تریم چوبی کابین چشمگیر است. این خودرو از نظر فضای پا با رولزرویس برابری می‌کند اما بهایی کمتر دارد.

  1. هوندا سیویک تایپ R

Honda Civic Type R - 10 خودرو با بهترین صندلی‌ها

راحتی سیویک تایپ R معنی متفاوتی دارد. صندلی‌های چرمی لوکس دیگر خودروهای این لیست به کنار، صندلی‌هایی با استایل اسپورت هوندا طعم دیگری دارند.

این صندلی‌ها بدن را به خوبی در پیچ‌ها و تغییر جهت‌های سریع حفظ می‌کنند اما حس محدودیت یا تنگی فضا ندارند. صندلی‌های این خودرو به آسانی می‌تواند با نمونه‌های اسپورت با بهایی بالاتر رقابت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.