تلاش برای عرضه ام.جی٣۶٠ در ایران با قیمتی کمتر از 80 میلیون

مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان از تلاش این گروه صنعتی برای عرضه ام.جی ۳۶۰ به قیمتی کمتر از ۸۰ میلیون تومان خبر داد.

ناصر نقدی با اعلام این خبر اظهار داشت: محصول ام.جی٣۶٠ نسل بعدی ام.جی٣۵٠ است که پیش تَر وارد ایران شده بود و ما تصمیم داریم قیمت ام.جی٣۶٠ را نزدیک به نسل قبلی آن تعیین و عرضه کنیم.

به گفته مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان، تلاش می شود که محصول تولیدی ام.جی٣۶٠ در ایران با قیمتی کمتر از ٨٠ میلیون تومان عرضه شود هر چند باید منتظر تصمیم نهایی شورای رقابت در این خصوص بود.

وی از برنامه تولید ١٠ هزار دستگاهی ام.جی٣۶٠ در سال ٢٠١٧ خبر داد و گفت: محصول ام.جی٣۶٠ در ٣ تیپ با ٢ موتور ١.۵ لیتری با ١١٠ اسب بخار و ١.۵ لیتری توربو با ١٧٠ اسب بخار قدرت تولید و عرضه خواهد شد.

نقدی وعده داد تا قبل از آغاز سال جدید شاهد عرضه ام.جی٣۶٠ به بازار داخلی باشیم و بیان کرد: در فاز اول برای٩٠٠ نَفَر و در فازهای بعدی تا ٢۵٠٠ نَفَر در گروه صنعت خودرو آذربایجان اشتغال زایی خواهیم داشت.

وی از سرمایه گذاری ۴٠ میلیون دلاری سایک موتور چین در فاز اول و یک سرمایه گذاری ۴٠٠ میلیون دلاری تا ۵ سال آینده از سوی اولین خودروساز چین در این شرکت خبر داد که منجر به ٧۵ درصد داخلی سازی خودروهای تولیدی در ایران خواهد شد.

براساس این گزارش تاکنون ٢٠٠ هزار دستگاه ام.جی٣۶٠ در چین تولید و عرضه شده است و شریک چینی گروه صنعت خودرو آذربایجان به دنبال جذب ۵ درصد بازار خودرو ایران با همکاری طرف ایرانی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.