اعلام شرایط فروش نقد و اقساط رنو فلوئنس + جدول

در جدیدترین طرح فروش نگین خودرو، رنو فلوئنس در مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به صورت نقد و اقساط به فروش خواهد رسید.
به طور کلی نگین خودرو برای رنو فلوئنس ۲۰۱۶ با جعبه دنده‌ای اتوماتیک قیمتی ۱۱۷ میلیون تومانی، برای مدل ۲۰۱۷ با جعبه دنده دستی قیمتی ۹۳ میلیون تومانی و در آخر برای رنو فلوئنس ۲۰۱۷ با جعبه دنده‌ای اتوماتیک هم قیمتی ۱۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است که در فروش نقدی می‌توانید با سه نوع موعد تحویل فوری، ۳۰ روزه و ۶۰ روزه اقدام به خرید محصولات ذکر شده کنید. در تمامی شرایط هزینه پرداختی و تخفیفات یکسان خواهد بود، ولی اگر می‌خواهید که هزینه ماشین را مقطعی واریز کنید، دیرتر هم ماشین به دستتان می‌رسد.
در شرایط فروش اقساطی هم سه نوع موعد تحویل ۱۰ روزه، ۳۰ روزه و ۶۰ روزه تعیین گردیده که برای اطلاع از شرایط آنان می‌توانید به جداول مربوطه در انتهای مطلب و یا گالری تصاویر مراجعه کنید.
جهت اطلاع باید گفت که شرکت خودروسازی رنو برای فلوونس از پیشرانه‌ ۲ لیتری تنفس طبیعی استفاده کرده است، و می تواند حداکثر ۱۴۳ اسب بخار و ۱۹۵ نیوتن متر را تولید کند.
سطح تجهیزات و امکانات بکار رفته در این محصول هم جایگاه بسیار خوبی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها که رنو تاکید زیادی به آن داشته و به صورت ویژه به آن پرداخته است، مانیتوری برگرفته از محصولات سری RS است که بر روی این محصول مورد استفاده قرار گرفته و اطلاعات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌‌دهد.

رنو فلوئنس  - اعلام شرایط فروش نقد و اقساط رنو فلوئنس + جدول

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.