تیزر رسمی از خودروی بی ام و سری 5 مدل 2017

موتور های مورد استفاده در این خودرو بسته به مدل متفاوت است که در دو بخش دیزل و بنزینی در دسترس است.اولین موتور نوع بنزینی ۴ سیلندر با حجم ۲.۰ لیتر از نوع توربو شارژر است که دارای قدرت ۱۸۸ اسب بخار در مدل بی ام و ۵۲۰i  و ۲۵۰ اسب بخار در مدل بی ام و ۵۳۰i است.موتور دوم موتور ۶ سیلندر ۳.۰ لیتر با خروجی ۳۳۵ اسب بخار است که مربوط به مدل بی ام و ۵۴۰i است.

موتور سوم از نوع ۸ سیلندر و ۴.۴ لیتری است که در مدل بی ام و M550i بکار رفته و خروجی ان نزدیک به ۴۵۵ اسب بخار خواهد بود.این مدل را باید برترین مدل از سری ۵ بی ام و دانست که شتاب ۰ تا ۱۰۰ فقط ۴ ثانیه را دارد.

موتور چهارم موتور دیزل  ۲.۰ لیتر با ۴ سیلندر و خروجی ۱۹۰ اسب بخار است.این موتور مربوط به مدل ۵۲۰D است. موتور پنجم موتور دیزل ۳.۰ لیتر با ۶ سیلندر و  خروجی ۲۶۰ اسب بخار است.این موتور مربوط به مدل ۵۳۰D است. موتور ششم مربوط به موتور دیزل ۳.۰ لیتر با ۶ سیلندر از نوع چهار توربوشارژر است که دارای خروجی ۴۰۰ اسب بخار است که مر بوط به مدل ۷۵۰D است.

تماشای فیلم خودروی بی ام و سری ۵ مدل ۲۰۱۷

بررسی تخصصی بی ام و سری ۵ مدل ۲۰۱۷

%D8%A8%DB%8C %D8%A7%D9%85 %D9%88 %D8%B3%D8%B1%DB%8C 5 %D9%85%D8%AF%D9%84 2017 13 - تیزر رسمی از خودروی بی ام و سری 5 مدل 2017

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.