افزایش 3 میلیون تومانی ساندرو استپ‌وی در بازار

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران با اشاره به کاهش قیمت خودروهای داخلی در سطح بازار گفت: بیشترین حجم کاهش قیمت این هفته به گروه خودروهای ۲۰۶ اختصاص دارد.

سعید مؤتمنی با اشاره به اینکه این هفته قیمت انواع خودروهای داخلی با کاهش روبرو بوده است، اظهار داشت: بیشترین کاهش قیمت در گروه خودروهای ۲۰۶ به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ از ۳۵ میلیون تومان با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی به ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است، افزود: قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۸ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. ۲۰۶ صندوق دار V8 نیز ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت بوجود آمده و این خودرو با قیمت ۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران با بیان اینکه تندر اتوماتیک نیز با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی ۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد، گفت: در خودروهای ۴۰۵ و پژو پارس کاهش قیمت محسوسی ایجاد نشده است. اما خودروی ساندرو اتوماتیک همچنان با اختلاف قیمت نسبت به کارخانه با قیمت ۵۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مؤتمنی اضافه کرد: ساندرو استپ وی نیز همچنان اختلاف ۹ میلیون تومانی را نسبت به کارخانه تجربه کرده و در بازار با قیمت ۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. خودروهای سمند LX و سمند EF7 نیز با کاهش ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی با قیمت‌های ۳۱ میلیون و ۷۰۰ و ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در محصولات سایپا نیز شاهد کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت‌ها هستیم به نحوی که پراید ۱۳۱ امروز با قیمت ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.