بر اساس ارزیابیهای انجام گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ایرتویا در صدر جدول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش قرار گرفت.بر اساس ارزیابیهای انجام گرفته از سوی ISQI، شرکت ایرتویا بهعنوان نماینده تویوتا در ایران، با کسب ۷۶۷ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز ممکن، در نیمه نخست سال میان تمامی شرکتهای عرضهکننده خودرو در ایران (تولیدکنندگان و واردکنندگان) با بیش از ۱۰ نمایندگی در سطح کشور توانست رتبه نخست را در زمینه رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش به دست آورد.