پیش بررسی تویوتا راوفور ادونتور مدل 2018 (Toyota RAV4 Adventure )

تویوتا راوفور را همه یَ اهل خودرو بخوبی می شناند.خودرویی محبوب  و خانواده پسند که کیفیت ساخت خوبی را نیز دارد،حالا شکت تویوتا اقدام به تولید نسل جدیدی از این خودرو با نام تویوتا راوفور ادونتور (Toyota RAV4 Adventure) کرده است که خشونت را در چهره آن می تواند دید و می توان گفت یک مدل برای جوان تر ها.

Toyota RAV4 Adventure 2018 800 02 - پیش بررسی تویوتا راوفور ادونتور مدل 2018 (Toyota RAV4 Adventure )

تویوتا راوفور ادونتور دارای َموتور ۲.۵ لیتری است که با ۴ سیلندر خطی شکل خود می تواند ۱۷۶ اسب بخار و ۱۷۲ پوند بر فوت گشتاور ایجاد کند.این خودرو به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک مجهز است که قرار است با قیمت ۲۹,۹۸۵ دلار به بازار عرضه شود.

Toyota RAV4 Adventure 2018 800 0a - پیش بررسی تویوتا راوفور ادونتور مدل 2018 (Toyota RAV4 Adventure )

تویوتا راوفور ادونتور دارای دو نسخه محور جلو و چهار چرخ محرک است،از دیگر مزایای این خودرو قابلیت استفاده از کمک کنترل حرکت در تپه است.مهمترین بروز رسانی های ظاهری این خودرو شامل افزایش سطح قوس چرخ ها،رینگ های جدید ۱۸ اینچی با رنگ سیاه،گارد های بدنه با بلندی کمتر ،چراغ های با کاسه ی مشکی  و دارا بودن ریل سقفی است.

Toyota RAV4 Adventure 2018 800 07 - پیش بررسی تویوتا راوفور ادونتور مدل 2018 (Toyota RAV4 Adventure )

در داخل کابین این خودرو نیز دارای آپشن های متعددی خواهد بود که مهمترین آنها شامل صندلی های گرم کن دار،فرمان گرم شونده،برف پاک کن دی ایزر،دند با اهرم چرم و خروجی های ۱۲۰ ولت است.سایر  مشخصات خودرو در زمان رونمایی رسمی منتشر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.